לפי שיטת הרפלקסולוגיה כל איברי הגוף משתקפים בכף הרגל של המטופל. כך, כשהוא מגיע לקבל טיפול, אפשר לאבחן ממה הוא סובל ועל ידי ביצוע עיסוי מקומי, מישוש ולחיצות בנקודות הנכונות ניתן להקל על המצב ולטפל בבעיה.

מדובר בטיפול מוכר וידוע ברפואה המשלימה שרבים פונים אליו לקבל עזרה והקלה במצבים כרוניים ואקוטיים ולא סתם- יש לו הרבה יתרונות. בחרנו לשתף אתכם שגם אתם תדעו.

כל היתרונות לטיפול רפלקסולוגי:

  1. בעזרת רפלקסולוגיה ניתן לאבחן שלל בעיות רפואיות ומחלות- התקררות, לחץ דם גבוה, בעיות קרדיולוגיות, אסתמה, דלקות ואפילו סכרת.
  2. טיפול רפלקסולוגי ברגליים הוא טיפול שלא כואב כלל להיפך הוא מרגיע ומפנק. יש אזורים רגישים יותר למגע אבל הלחיצות והעיסוי עדינים ונעימים
  3. כל טיפול רפלקסולוגי הוא קצר וממוקד וכבר לאחריו אפשר להרגיש בשינוי. הטיפול אורך כ-45 דקות ולאחר מכן מרגישים שחרור והקלה. סדרת טיפולים תגרום לשינוי משמעותי ועקביות תסייע לשמור על התוצאה.
  4. הטיפול הרפלקסולוגי מתאים גם לסובלים מבעיות רגשיות ובעיות כרוניות כמו כאבי ראש, עייפות, לחץ נפשי, חוסר ריכוז, חוסר איזון הורמונאלי
  5. ניתן לבצע טיפולי רפלקסולוגיה גם בנשים בהריון במידה והן בראיות וההריון תקין, החל מהשליש השני להריון. מעולה להקלה על נפיחות ברגליים, תחושת כובד, עייפות וחולשה
  6. טיפול רפלקסולוגי מומלץ בגיל השלישי – מתאים להקלה על כאבי שרירים, כאבי ברכיים, קושי בהליכה, ובעיות גפיים נוספות הנפוצות בגילאים אלה.
  7. משמש גם כטיפול מניעתי- משחרר שרירים תפוסים ומרגיע בתקופות לחוצות. לא צריך להגיע למצב של שרירים כואבים ודואבים בשביל לבוא לטיפול אפשר גם למנוע החמרה של מצב מתפתח על ידי קבלת טיפול רפלקסולוגי בזמן.כ
  8. הטיפול הרפלקסולוגי מתאים לכל הגילאים- גם בתינוקות ובילדים ניתן לטפל בעזרת רפלקסולוגיה- לשחרור גזים, הקלה על כאבי שיניים, הירדמות נעימה וקלה וכאבי בטן. הורים רבים מכניסים את הלחיצות על כפות הרגליים של הקטנטנים כחלק מטקס שינה בכל לילה ובכך מקלים עליהם רבות ומסייעים להם להרדם באופן עצמאי.
  9. טיפול רפלקסולוגי נחשב לאחד הטיפולים שעוזרים לאי סדירות במערכת העיכול ובעיות שונות הקשורות במערכת העיכול והקלה על הסימפטומים
  10. ניתן לקבל טיפול רפלקסולוגיה כטיפול עיקרי או כטיפול משלים. הטיפול מתאים גם לאנשים בריאים וגם לאנשים חולים , אפילו חולים קשים.
  11. לטיפול אין תופעות לוואי. יש המדווחים שיום לאחר הטיפול הוחמר הכאב ממנו סבלו ולאחר מכן חשו הקלה משמעותית- זוהי תגובת ראקציה ל הגוף ומראה שהטיפול עובד, ההחמרה של הכאב היא זמנית ועוברת במהירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *