מתחתנת? איזה מרגש! את בטח כולך מאושרת ועסוקה בתכנונים של החתונה ויש המון תכנונים! הרי מדובר באחד האירועים הגדולים והמרגשים ביותר של כל אחת ואת בטח חולמת כבר על היום בו תעמדי מתחת לחופה ותהיי כלה! אבל עד אז יש עוד כמה דברים חשובים וכיפיים לתכנן כמו מסיבת רווקות, ספא עם חברות ויום כיף עם האחיות… לא חסר!

 

הכיף שלפני החתונה מתחיל בחבילות ספא לכלה:

הכיף וההתרגשות בלהיות כלה מתחילים הרבה לפני ערב החתונה! ככל שיתקרב התאריך של האירוע לא יהיה לך רגע אחד לנשום ואת תהיי עסוקה ולחוצה ומלאה במשימות ותתרכזי בערב החתונה ולכן את כל התכנונים של לפני כמו הזמנת וילה לך ולחברות ולמסיבת רווקת ובירורים בנוגע לחבילות ספר לכלה כדאי שתעשי כבר עכשיו.

 

אחת הדרכים הטובות ביותר להירגע (וגם להרגיע) את הכלה לפני החתונה היא לפנק אותה. ומה יותר מפנק מחבילות ספא לכלה שמכילות את כל מה שהיא צריכה ביום מפנק ומרגיע?

ארוחת בוקר, כוסית שמפנייה, ספא שיש בו בחירה בין מגוון סוגי עיסוי כמו עיסוי תאילנדי ועיסוי שוודי ואפילו עיסוי עם אבנים חמות… ג”קוזי וסאונה יבשה וסאונה רטובה… רק מלחשוב על הפינוקים האלה כבר אפשר להתחיל להירגע…

 

חבילות ספא לכלה כוללת את כל הפינוקים שיש בספא לפי בחירת הכלה- בחירת העיסוי שהיא מעדיפה, בחירת הסאונה שהיא אוהבת וברוב המקומות יש גם בחירה של ארוחת בוקר או ארוחת צהריים. הפינוק המושלם שכל כלה צריכה. ובעצם לא רק כל כלה, כל אישה!

לא רק חבילות ספא לכלה, יש גם חבילות ספא לחתן:

יש אולי כאלה ששוכחים שהכלה מתחתנת עם אדם נוסף הרי הוא החתן. אבל לא אנחנו! בדיוק כמו שיש חבילות ספא לכלה יש גם חבילות ספא לחתן. וגם הן מכילות את כל מה שהחתן המיועד רוצה וצריך ובעצם חייב ביום הרגעות מפנק- ארוחת בוקר, שתייה קלה וכוס שמפניה משובחת, סאונה רטובה וסאונה יבשה, וגם כמובן בחירה של עיסוי מפנק מרגיע, כזה שגם ממלא אותך באנרגיות והתרגשות מחודשת לקראת היום המיועד.

ואם אתם לא רוצים לבחור בין חבילות ספא לכלה לבין חבילות ספא לחתן אז אתם יכולים פשוט לשלב בין שתי החבילות! הרי הכלה המיועדת והחתן המיועד עומדים להתחתן בקרוב ולכן מה יותר רומנטי וכייפי ומרגש מלבלות ביום ספא מיוחד מרגיע ומפנק שניהם ביחד?

זה יכול להיות לפני החתונה להירגע ולשחרר מתחים ולהפיג לחצים לקראת האירוע הגדול, וזה יכול להיות ממש אחרי החתונה כשאתם עדיין חתן וכלה טריים ורוצים להשתחרר מהלחץ שהיה לפני החתונה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *