המרכז לעיסוי תאילנדי, מציע עיסוי תאילנדי בתל אביב המטהר את העור מרעלים באמצעות טיפול מלא בשמנים אתרים, מותאמים אישית ומומלצים לכל הגילאים, המשיגים עור חלק ומאוזן לחלוטין עם עור זוהר.

העיסוי התאילנדי האמיתי מורכב מהפעלת לחץ על נקודות האנרגיה, והשגת איזון בין גוף ונפש המעניק לנו רווחה מלאה. בנוסף, השימוש בשמן עיסוי ארומטי כחלק מעיסוי תאילנדי מאפשר החלקה של רצועות וגידים לכיוון השרירים, הקשורים ללחץ על נקודות אנרגיה.

בין מעלותיו הרבות של עיסוי בשמנים ארומטיים ניתן למנות את העלמת הרעלים מהגוף וגירוי הדם. פעולה זו מצליחה לסלק רעלים מהעור ובכך להבטיח את טיהורו והשבתו המלאה לחיוניות.

 

היתרונות העיקריים של שמנים ארומטיים- שמן עיסוי

קבלת עיסוי תאילנדי עם שמן למסאז’ ארומטי על הפנים מסלק את החיידקים הנוצרים מדי יום על העור, מפחית את הופעת הפצעונים, הכתמים (עקב חשיפה לשמש או גיל) והקמטים. טיפולים מסוג זה מגרים את זרימת הדם והלימפה, ובנוסף להפחתת לחץ הדם, מקדמים סילוק רעלים מהגוף.

השמנים האתריים המשמשים בעיסויים תאילנדיים מכילים חומצה לאורית, רכיב המצוי גם בחלב אם. תינוקות, שמערכת החיסון שלהם חלשה, צריכים את תוכן חלב האם על מנת לפתח את המערכת החיסונית שלהם. שמנים מכילים חומצה זו בכמויות גדולות, בהיותם חומצת שומן רוויה המכילה יתרונות לבריאות ויופי.

 

טיפול בעור על ידי פילינג

המערכת המחדשת תאים, פעילה הרבה יותר בקרב ילדים ומתבגרים מאשר אצל מבוגרים. זה מורגש מכיוון שכאשר מסתכלים על עורם של ילדים או מתבגרים, הם מגלים רעננות ונראים זוהרים יותר מעורם של מבוגרים. מסיבה זו, השפשוף בפילינג, המוכר בהסרת תאים מתים, משאיר מקום לחדשים, רעננים וקורנים יותר מאשר פגומים.

 

החליפו מוצרי קוסמטיקה בשמנים אתרים

אנשים עם עור שברירי או אלו הסובלים מאלרגיות, הרגישים למוצרי קוסמטיקה, יכולים ליהנות מטיפול בשמן למסאז’- שמן ארומטי, שכן המעסים מווסתים את השימוש בשמן עיסוי ואת הלחץ באזורים בפנים ובגוף כדי לעורר את חידוש תאי העור.  

טיפולים מסוג זה מסייעים בתיקון תאים פגומים ובכך מוחקים את הסימנים שהותירו האקנה וכתמי הגיל. מכיוון שהשמנים טבעיים לחלוטין, התוצאה היא עור חלק לחלוטין, רך וגמיש.

 

כיווני עיסוי להפחתת קמטים

הפנים שלנו מביעות המון רגש במהלך היום, שמחה, כעס, עצב או תהייה. בכל אחד מהרגשות הללו, משתתפים כמה שרירי פנים אשר לאורך זמן, יוצרים על פנינו קמטי הבעה וקמטוטים שונים. 

כדי לעכב את הופעת הקמטים ולשפר את נראות העור, ישנם עיסויים מותאמים במיוחד לעור הפנים שישפרו לנו את זרימת הדם בפנים, יוציאו רעלנים שלכודים בו וישחררו לנו מתיחות בשרירי הפנים. 

עיסויים אלו מתמקדים באזור המצח (הידוע לשמצה בקמטי ההבעה), הסנטר (שמוותר לכוח הכבידה עם הגיל), הלחיים והעיניים בהן נמצא העור העדין ביותר בפנים. 

טיפול מסאז’ בפנים, בייחוד באזורים אלו באופן תדיר, יעשה פלאים לעור הפנים ואף יעכב את הזרקות הבוטוקס שחלקנו בוחרים לעשות.

אצלנו, במרכז לעיסוי תאילנדי בתל אביב, תוכלו למצוא מגוון טיפולים הכוללים שימוש בשמן עיסוי איכותי אשר ישפר לכם את נראות ותחושת העור. לאחר הטיפול, תצאו רעננים, זוהרים ובתחושה יוצאת מן הכלל. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *