החיפוש הבלתי נגמר אחר המסאז המושלם נראה שלא יסתיים לעולם, בשביל ליהנות מחוויה תאילנדית אמיתית לא מוכרחים להרחיק עד לתאילנד. בלב ליבה של תל אביב שוכנת לה קליניקת עיסוי תאילנדי המעניקה מגוון רחב של טיפולים ועיסויים מפנקים ומקצועיים באווירה תאילנדית מסורתית. 

מסאז לא רק לגוף הוא גם לנפש

ודאי יצא לכולם “לשרוף” הרבה מאוד זמן על חשיבה להיכן כדאי לצאת היום? איפה אפשר לעשות זמן איכות? במציאות היומיומית בה אנחנו מחפשים כל רגע אפשרי שאפשר גם קצת להנות טיפולי מסאז הם הפתרון האולטימטיבי.

קביעת טיפול ספא זוגי בעיסוי שמנים או עיסוי כף רגל זו המתנה הכי גדולה שתוכל לתת לעצמך ולבת זוגתך, זהו זמן איכות שאפשר בו להירגע, להתפנק ואפילו לקבל פרספקטיבה שונה על החיים באמצעות שחרור אנדורפינים ואיזון זרימת האנרגיה בגוף. 

נפש האדם משפיעה על בריאות גופו ומושפעת בהתאמה, עיסוי מרגיע ומשחרר יעניק לנפש בדיוק מה שהיא זקוקה כדי שתוכל “להחזיק” את הגוף. 

מגוון עיסויים וטיפולים

כולנו מודעים לעובדה כי אורח החיים בישראל הוא מאוד לחוץ ואינטנסיבי. זו עובדה מחייבת אותנו לדעת לעשות סטופ לרגע לתת מנוחה לגוף ולנפש או לחגוג אירוע וציון מיוחד, לשם כך נפתחו יותר ויותר אתרי ספא, ניתן לקבל טיפולי ספא במלון או לחגוג יום הולדת או יום נישואין
ב ספא זוגי. המשימה של כולנו זה לבחור את בתי הספא הטובים ביותר ולדעת על ידי חוות דעת איזה ספא מומלץ בתל אביב.

המרכז לעיסוי תאילנדי הוא  קליניקת עיסוי על טהרת שיטת העיסוי התאילנדית, הספא נמצא בלב תל אביב ובו תוכלו למצוא חבילות עיסויים וטיפולים בדיוק כמו בתאילנד.
אז איזה חבילות ספא בתל אביב אפשר למצוא?

עיסוי תאילנדי – קיימים הרבה מאוד סוגי עיסויים, אם לדייק נכון ישנם כ 150 שיטות עיסוי שונות, עיסוי התאילנדי היא שיטת עיסוי קדומה שמקורה מהרפואה הסינית העתיקה ונזירים בודהיסטים- ראה ויקיפדיה

באמצעות הפעלת לחיצות ומתיחות בנקודות מגע אסטרטגיות של המטופל חל שיפור ברמות האנרגיה בגוף והרפיית השרירים.
בתאילנד נחשבת שיטה זו לשיטה המובילה בתחום המסאזים ונקראת גם “עיסוי יוגה” בזכות התרגילים והתנוחות שמזכירות את התנוחות במבצעים ביוגה. 

המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לקחת פסק זמן מהשגרה ולחזור לתאילנד בלב תל אביב ע”י צוות מטפלות תאילנדיות מקצועיות שיספקו לגוף ולנפש שלכם הרגשה של תאילנד!

להזמנת עיסוי תאילנדי מקצועי לחץ כאן

עיסוי גב – כתפיים – עיסוי ע”י סחיטה ולחיצה של אזורים בפלג הגוף העליון במטרה להרפות את השרירים , להרגיע ולשחרר אותם. שרירי הגב צוואר כתפיים הם שרירים סמוכים זה לזה ומשפיעים אחד על השני עד לגב התחתון, אם אתם סובלים בכאבי גב תחתון ייתכן שמקורו בכלל בכתפיים ובצוואר. לכן טיפול קצר בטכניקות מסורתיות על ידי מעסות מקצועיות ישחרר את הכאב וגם את הנפש. לשריון טיפול גב כתפיים לחץ כאן

רפלקסולוגיה – ברפואה אלטרנטיבית קיימות מספר רב של שיטות אבחון. רפלקסולוגיה היא אחת מהן. על פי שיטה זו כף הרגל היא למעשה מעין “מפה” של כל איברי הגוף.על ידי לחיצות ומגע בנקודות מסוימות בכף הרגל ניתן לאבחן ולטפל בבעיות שונות – ראה ויקיפדיה

עיסוי כפות רגליים היא שיטה שמתרכזת בכפות הרגליים וגם בחלק התחתון של הרגליים בין היתר בשביל לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ושיפור זרימת הדם, הפחתת לחץ הדם וסיוע ביציבה ועוד הרבה מאוד סגולות מרפא.
עיסוי כף רגל על פי השיטה התאילנדית נעשה גם באמצעות שימוש באביזרים נוספים שנותנים ערך מוסף לדוגמא מקל עיסוי בעזרתו מבצעים לחיצות בנקודות אסטרטגיות.

יצא לכם לחשוב פעם כמה זמן אנחנו עומדים על הרגליים במהלך היום? או כמה שעות אנחנו נועלים נעליים חונקות שלא נותנות לרגליים שלנו אוויר?
המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לעיסוי כף רגל תאילנדי אותנטי בו משולב טכניקות מעולם הרפלקסולוגיה להשלמת הטיפול זוהי חוויה משחררת!
להזמנת טיפול לחץ כאן

עיסוי שמנים – להגיד כי עיסוי שמנים זה העיסוי המפנק ביותר לא יהיה רחוק כל כך מהמציאות,
במיוחד בקצב המסחרר שאנחנו חיים: עבודה, ילדים, קניות, סידורים, הצלחות ואכזבות כולנו חיים בעומס לא אנושי. עיסוי המבוסס על שמנים אתריים משפיע על מערכת העצבים, העיכול, הנשימה והשרירים זה בדיוק כל מה שאנחנו צריכים. מלבד כל היתרונות שציינו ,עיסוי שמנים מסייע גם להרגעה, שחרור אנדורפינים ושיפור בשינה.

שמנים אתריים הם שמנים שמרגיעים, מקלים על הכאב ושיפור מצב הרוח
במהלך העיסוי שימוש בשמנים אתריים מסייע לשיפור מרקם העור. 

השימוש בשמנים הופכים את החוויה לנעימה יותר ומפנקת יותר – ייתכן וזו הסיבה לדעה שזהו העיסוי המהנה ביותר.

המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לחוויה שלא תשכחו הרבה זמן על ידי צוות מיומן באווירה תאילנדית אותנטית פשוט לשכב, לעצום עיניים ולהירגע אנחנו נדאג לכל השאר!

להזמנת טיפול לחץ כאן

דמיון מודרך  – חוויה עוצרת נשימה

אמנם קשה למצוא היום מישהו שלא חווה עיסוי תאילנדי אם זה בספא בארץ או בתאילנד היקרה לכולנו, אך יחד עם זאת קיימים בינינו כאלה שלא התנסו עדיין, והפסקה הזו מיועדת אליכם.
ננסה לעשות יחד איתכם דמיון מודרך כדי להמחיש את החוויה של הלקוחות שלנו מרגישים.

עכשיו עצמו את העינים ודמיינו את הסצנה הבאה:
אתם אחרי יום עבודה ארוך קשה ומפרך מגיעים לספא ריחני תאילנדי אותנטי מקבלים אותכם צוות מעסות תאילנדי – נכנסים לעיסוי שמנים מרגיע ומפנק לצלילי מוזיקה מרגיעה. 

אתם מרגישים את החיכוך של ידי המעסה על גבי העור שלכם, את השרירים מתחילים להרפות, את הנשימות שלכם הולכות ונעשות סדירות יותר וקצב הלב פועם בצורה מיטבית. אתם מתמסרים למגע  – ללחיצות בעוצמות שונות ולרגע שמגיע עם העיסוי. 

אם לאחר כל זה נכנסת לשינה עמוקה כנראה שעשינו את העובדה כמו שצריך! 

לזה קוראים שלווה! נחת! זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם. 

חפשו אותנו בגוגל

החלטתם לעשות מסאג? אתם גרים בתל אביב ובא לכם לקפוץ רגע לתאילנד? הגיע הזמן! ראו הוזהרתם זה ממכר!

חפשו בגוגל “מסאז מומלץ תל אביב” וכנסו למרכז לעיסוי תאילנדי. אנחנו מזמינים אתכם לחווית טיפול תאילנדית אותנטית.

כל הטיפולים שלנו מבוצעים על ידי צוות מעסות תאילנדיות מקצועיות שעברו הכשרה והסמכה.
המרכז לעיסוי תאילנדי ממוקם בלב תל אביב ברחוב בן יהודה המרכזי השוקק. המקום עצמו מעוצב בעיצוב תאילנדי מסורתי להעצמת החוויה.
להזמנת מקום עוד היום לחצו כאן 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *