הסיפור שלנו מתחיל עם ברי סלוצקי, יזם ישראלי, שהחליט (כמו רבים מאיתנו) לארוז מזוודה ולנפוש בתאילנד. מיד עם הגעתו, התרחש דבר שלא ציפה לו, הוא התאהב במדינה ובתרבות שלה, והחליט להישאר שם במשך שנתיים. 

במהלך שהותו בתאילנד, ברי גילה את העיסוי התאילנדי המסורתי, ומצא בו דרך יעילה לשחרור מתחים, לשיפור זרימת הדם ולהגדלת מרחב תנועת הגוף.

עם הזמן, ברי הבין כי העיסוי התאילנדי הפך לחלק בלתי נפרד מחייו ובאותו הרגע החליט שהוא רוצה לחלוק את החוויה הזו עם אחרים וההתחלה תהיה, כמובן, בישראל.

הדגשים שהנחו היו אותו היו: חוויה אותנטית אמיתית, כמה שיותר זהה למקור, מקצוענות ושירות מכל הלב. מה יצא מזה? ספוילר: שני מרכזי עיסוי גדולים ומובילים בישראל ובקפריסין המשרתים עשרות אלפי לקוחות מרוצים מכל קצוות תבל.

החוויה התאילנדית בלב ישראל

מיקום

אמרתם עיסוי בתל אביב? אמרתם המרכז לעיסוי תאילנדי! 

את המרכז בישראל, בחר ברי להקים בלב תל אביב, ברחוב בן יהודה 49 מכמה סיבות:

נגישות: המרכז ממוקם בלב הארץ ובלב העיר, מיקום נוח במיוחד להגעה בתחבורה ציבורית מכל רחבי הארץ.

ייחודיות: חוויה תאילנדית בלב תל אביב שמה דגש על ייחודיות העיר שיש בה ה-כ-ל! מיד לאחר טיפול מסאז אפשר לקפוץ לאיזה דרינק בבר הומה או לנוח מול גלי הים בחוף הקרוב.

עיצוב

המרכז מרווח ומעוצב בקפידה. הכורסאות, התמונות, הפסלים, הצבעים, התאורה, הסאונד – הכל מדויק למדינת המקור. המרכז מספק אווירה אותנטית לכל מי שנכנס בדלתו ונהנה ממגוון חדרי עיסוי שונים:

חדרים זוגיים וחדרים ליחידים. החדרים כולם מאובזרים במיטות רחבות, מזרנים מיוחדים לעיסוי מקצועי, מיטת טיפולים, כורסאות עיסוי רגליים – פוט מסאז’ ועוד.

מטפלות

המטפלות במרכז הינן מטפלות תאילנדיות מוסמכות, בעלות הכשרה תאילנדית מקצועית (יש הקוראים להן ידי זהב), המכירות היטב את רזי שיטת הטיפול הייחודית והטכניקות השונות. כל אחת מהן בעלת רקורד רב שנים בטיפולי עיסוי שונים בכלל ובטיפולי מסאז’ תאילנדי בפרט.

בזכותן, כל מטופל מרגיש את התרבות התאילנדית הלכה למעשה. הן מקבלות את המטופלים כמיטב המסורת התאילנדית – בקידה ובברכת שלום.

רמת השירות שלהן גבוהה במיוחד, הן קשובות מאוד לצרכי המטופלים ומתאימות את הטיפול עבור כל אחד ואחת – כאלו שהגיעו עם כאבי גב תחתון, נשים בהריון או כאלו שסתם באו ליהנות מרגע של נחת. 

שירותים

המרכז מציע מגוון רחב של טיפולים: 

מסאז’ תאילנדי (מעין עיסוי רקמות עמוק בכל גוף המטופל), עיסוי שמנים, רפלקסולוגיה, עיסוי כתפיים-גב ועוד.

כדי למקסם את ההתאמה לכל מטופל, המרכז מציע את האופציה לרכוש חבילה המשלבת בין כמה סוגי עיסוי, לדוגמא: תאילנדי עם שמן. בנוסף, ישנן גם חבילות מתנה שניתן להעניק לאהובים באירועים שונים, ממש gift card נטען בסכום כספי שאותו בוחרים.

החוויה התאילנדית בלב קפריסין

לצד ההצלחה הגדולה של המרכז בישראל, החליט ברי להתרחב ולהפיץ את המסורת התאילנדית בעוד מקום בעולם. הוא בחן את המדינות השונות בהן האוכלוסיה זקוקה למצרך החשוב הזה וההחלטה התקבלה: קפריסין. 

האוכלוסייה בקפריסין היא מגוונת מאוד, והיא מורכבת מאנשים מרקעים שונים. עם זאת, ישנם כמה תחומי עניין משותפים שאנשים רבים בקפריסין נהנים מהם בזמנם הפנוי.

אחד הדברים הפופולריים ביותר לעשות בקפריסין הוא לבלות בחוץ. האקלים החם והשמש השופעת הופכים את האי למקום מושלם לפעילויות כמו שחייה, שיזוף, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים ועוד.

אנשים רבים בקפריסין גם אוהבים לבלות עם המשפחה והחברים. הם נהנים מפעילויות כמו ארוחות משותפות, בילוי בחוץ, משחקי ספורט ועוד.

עיסויים הם גם תחביב פופולרי בקפריסין. אנשים רבים נהנים מההרגשה של רוגע והרפיה שהעיסוי מספק. 

ואכן כך, כמו בישראל, האוכלוסיה מייחסת לשלוות הגוף והנפש חשיבות רבה. ומהו הטיפול הכי טוב עובר הגוף והנפש, מומלץ בחום מכל מי שקיבל אותו בעבר, אם לא העיסוי התאילנדי?

כך נפתח לו המרכז השני, עיסוי תאילנדי מסורתי בלב קפריסין, לרנקה. 

מיקום

לרנקה היא עיר קניות תוססת, והיא מציעה מגוון רחב של חנויות, כולל חנויות בגדים, תכשיטים, מזכרות ועוד. העיר גם מציעה מגוון רחב של מסעדות, המגישות מגוון רחב של מאכלים, כולל מאכלים מקומיים, בינלאומיים וצמחוניים. 

אם כך, זהו המקום המושלם לפתוח בו את המרכז!

עיצוב ומטפלות

בדומה לישראל, כל הפרטים הכי קטנים נלקחו בחשבון. 

במרכז, כל סוגי העיסויים זמינים, המוענקים על ידי מטפלות תאילנדיות מוסמכות במתן עיסוי מקצועי ומסורתי.

העתיד של עולם העיסוי

עולם העיסוי הוא תחום שעתיד להמשיך לצמוח ולהתפתח בשנים הקרובות. מגמות רבות, כגון העלייה במודעות לבריאות ולרווחה והפופולריות ההולכת וגוברת של הטיפולים האלטרנטיביים, צפויות להשפיע על עתיד התחום.

העלייה במודעות לבריאות ולרווחה

המודעות לבריאות ולרווחה היא מגמה הולכת וגוברת בעולם כולו. אנשים רבים מבינים כי חשוב להשקיע בבריאותם הפיזית והנפשית, וכי עיסוי הוא דרך מצוינת לעשות זאת. מגמה זו צפויה להוביל לגידול בביקוש לטיפולי עיסוי.

הפופולריות ההולכת וגוברת של הטיפולים האלטרנטיביים

טיפולים אלטרנטיביים, כגון עיסוי, נהנים מפופולריות הולכת וגוברת בשנים האחרונות. בדרך כלל, אנשים פונים לטיפולים אלטרנטיביים כדרך להפחית מתחים, לשפר את הבריאות ולשמור על אורח חיים בריא. מגמה זו צפויה להמשיך ולהתחזק בשנים הקרובות, ולהוביל לגידול בביקוש לטיפולי עיסוי.

אנחנו נהנים כשהלקוחות שלנו נהנים

אנחנו מאמינים שבעולם כל כך דינאמי, עם קצב מהיר ודרישות רבות, חשוב לקחת זמן להירגע וליהנות מהחיים. אנחנו כאן כדי לספק לכם את הסחורה, אבל אנחנו גם רוצים לעזור לכם להירגע ולהתחדש.

שיטת העיסוי התאילנדית שלנו היא דרך נהדרת לעשות זאת. היא פשוטה, יעילה ובטוחה, והיא יכולה באמת לעזור לכל אחד.

אם אתם מחפשים דרך להירגע, להפחית את רמות הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית שלכם, אנחנו ממליצים לכם לבקר אותנו. אנחנו בטוחיםשתתאהבו כמונו.

להלן כמה מהיתרונות של העיסוי:

יעיל בהפחתת רמות הלחץ והחרדה

מסייע בשיפור השינה

מחזק את המערכת החיסונית

משפר את מצב הרוח

תורם לתחושת רוגע ושלווה

מי יודע בעוד איזו מדינה נפגש?

מה שבטוח הוא:

המרכז לעיסוי תאילנדי  – העניקו לעצמכם זמן איכות

צרו קשר: https://thai-massage.co.il/

קבלו רעיון אדיר

חבילות / חבילות מתנה

עכשיו במרכז לעיסוי תאילנדי תל אביב, ניתן לרכוש כרטיסי מתנה על פי סכום או על פי סוג טיפול ממגוון רחב של הטיפולים!