החלטתם ללכת לספא מפנק ולהתפנק כמובן. זה מתבקש…. יש כל כך הרבה הצעות לעיסויים שונים-עיסוי שוודי ועיסוי תאילנדי,עיסוי עם שמן חם ועיסוי עם אבנים חמות…. ואז אתם רואים גם עיסוי רפלקסולוגי. עד עכשיו חשבתם שמדובר בטיפול שנועד לפתור בעיות דרך כפות הרגליים, אתם לא טועים כלל אבל עיסוי רפלקסולוגי גם נועד לגמרי לפינוק. אז למה שלא תתפנקו?

עיסוי מפנק בספא מפנק:

סביר להניח שאת שאר סוגי העיסויים שמוצעים אתם כבר מכירים וכבר ניסיתם. הגיע הזמן לנסות עיסוי חדש. אנחנו מבטיחים לכם שלא תתאכזבו!

תבחרו עיסוי רפלקסולוגי ותתכוננו לאחד העיסויים היותר טובים שקיבלתם בחייכם… מלבד העובדה שמדובר בעיסוי מפנק, מרגיע, נעים ומשחרר, מדובר בעיסוי שגם פותר בעיות. ממש כך- דרך כף הרגל המעסה יכול לאבחן את הבעיות הבריאותיות הפיסיות והרגשיות מהן אתם סובלים וגם לטפל בהן. איך? תוך כדי לחיצות ועיסוי בנקודות מסוימות בכף הרגל ועד השוק.

כל נקודה בכף הרגל מסמנת בעיה אחרת בגוף והמעסה המוסמך יכול לזהות נקודות מסוימות בכף הרגל ולהשליך אותן על נקודות אחרות בגוף ולדעת כמה ללחוץ, איפה ללחוץ ובאיזה חוזק בכדי להקל על הכאב שיש לכם, או שלא הרגשתם אותו ולא ידעתם שיש לכם.

עיסוי רפלקסולוגי הוא לא כואב! הוא נועד לפנק ולהקל ולשחרר. אבל, אם אתם סובלים מבעיות כלשהן בעיקר בעיות כרוניות, נקודות מסוימות ברגל – אותן נקודות שמסמלות את אותם מקומות בגוף, עלולות להיות רגישות יותר. רגישות אבל לא כואבות! אל דאגה!

הגעתם לספא מפנק- תתפנקו עד הסוף!

ארוחת בוקר מושקעת, קפה ועוגה בחדר הרגעות , וודאו שיש סאונה רטובה וסאונה יבשה או לפחות אחת מהשניים, וכמובן בחרו לכם סוג של עיסוי, כשההמלצה שלנו היא עיסוי רפלקסולוגי.

רבים עושים את הטעות ובטוחים שטיפול רפלקסולוגי הוא לא טיפול שצריך להיות בספא אלא כחלק מטיפולי רפואה משלימה בלבד ולכן עליו להתבצע בקליניקות ולא להינתן כחלק משירותי הספא. אבל זו בדיוק הטעות- הרי שטיפול רפלסקסולוגי יכול להיות גם טיפול ברפואה משלימה ופתרון מעולה לבעיות בריאות כאלה ואחרות, וגם טיפול מפנק עם תוספת של שחרור והקלה. והרי כשהולכים לספא מפנק זה מה שרוצים לא? זה מה שמחפשים לא? להירגע, להתפנק, להשתחרר…. ואת כל אלה מציע העיסוי ברגליים- שהוא לא רק עיסוי נעים, הוא גם סוג של טיפול ולכן הוצאה היא שחרור והקלה מידי לאחר העיסוי הרפלקסולוגי אבל גם לאחר מכן תגיעו הביתה ותרגישו שחרור והקלה מהטיפול שקיבלתם.

אז פעם הבאה שאתם מתפנקים אצלנו בתאי מסאז’ בתל אביב  – תבחרו את העיסוי הרפלקסולוגי ולא תתחרטו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *