אנשים רבים עושים עיסוי באופן קבוע או מדי פעם כפינוק וכל מי שעבר עיסוי בחייו יודע להגיש שזה נעים ומשחרר. יש כל מיני סוגים של עיסוי, עיסוי מפנק ועיסוי רפואי, יש עיסוי בכל מיני מקומות בגוף כמו עיסוי שכמות ועיסוי רקמות עמוק ויש גם עיסוי רגליים.

עיסוי רגליים , שידוע גם בתור עיסוי רפלקסולוגי הוא עיסוי שנועד גם לשחרר וגם לטפל, גם להקל וגם להרגיע, גם לפנק ולגם למנוע התפתחות של מצבים רפואיים שונים. לפני שאתם מפקידים את הרגליים שלכם אצל המעסה, או לפני שאתם מכריזים בקול שבכפות הרגליים שלכם אף אחד ואף אחת לא יגעו- כדאי שתדעו כמה דברים על עיסוי רגליים.

דברים שלא ידעתם על עיסוי רגליים:

  1. עיסוי בכפות הרגליים, כמו כל עיסוי, משחרר הורמונים בגוף וחומרים כימיים בגוף- אלו הורמונים שנקראים אנדרופינים- הורמונים של אהבה. זו הסיבה שאתם מרגישים כל כך משוחררים ורגועים לאחר עיסוי. שחרור אותם הורמונים גורם לכם להתהלך בתחושה עילאית של אופוריה לאחר הקבלה שלו.
  2. לעיסוי בכפות הרגליים יש יכולת לטפל- מעבר לעיסוי המפנק והמשחרר, העיסוי מזרים את זרימת הדם בגוף ומגביר את היכולת שלו להגיע לתאים בגוף. הוא מחזק את מערכת החיסון ומסייע להירגע ולהפחית לחצים ומתחים ובכך מונע התפתחות של מצבים רפואיים שונים
  3. עיסוי בכפות הרגליים משפר באופן משמעותי את התנועה של כף הרגל, ומשם את התנועה של המפרק שנושא את כל משקל הגוף. זהו מפרק חשוב ולכן השחרור שלו חשוב גם כן.
  4. אין צורך בתנאים מיוחדים לצורך קבלת מסאג’ מפנק או עיסוי בכפות רגליים, רק בכפות רגליים נקיות 😊 ובמוכנות לקבל את העיסוי. לא צריך מיטה מיוחדת או כיסא מיוחד, לא צריך לשכב או להסיר את הבגדים ואפשר לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן עם שמן או קרם או ללא שמן וקרם ולכן הוא עיסוי זמין ביותר וטוב שכך!
  5. רבים משלבים את העיסוי כחלק משגרת הטיפוח שלהם- פדיקור לציפורניים, ניקוי הרגליים ועיסוי עם קרם להחדרת לחות ושמירה על טיפוח כף הרגל וגם שחרור לחצים ומתחים במקביל. כל כך הרבה יתרונות בעיסוי אחד ותוצאה של רגל מטופחת ויפה!
  6. הטיפול הרפלקסולוגי מתאים לכל אנשים בכל המצבים הרפואיים ולכל הגילאים. הוא מתאים לתינוקות, לילדים, למבוגרים, לחולים כרוניים ואקוטיים ואפילו לנשים בהריון (כמובן שיש צורך באישור והתייעצות עם הרופא המטפל טרם ותוך כדי קבלת הטיפול)
  7. עיסוי רגליים התחיל בסין לפני יותר מ5000 שנים ונחשב לאחד הטיפולים המובילים ברפואה הסינית לא רק כטיפול כשיש בעיה אלא כטיפול מניעתי וגם כעיסוי מפנק שיש לשלב בחיי היום יום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *