אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה מתיש וארוך, בו ישבתם שעות על גבי שעות מול המחשב. את הדרך לעבודה ואת הדרך חזרה מהעבודה עשיתם בפקקים בישיבה כמובן וכואב לכם הראש מהיום הזה, תפוס לכם הצוואר, הגב התחתון מציק והכתפיים נוקשות.

מוכר? מוכר מאוד! לא באמת צריך לדמיין את הסיטואציה אלה בעיקר להיזכר בה…  יש ימים בהם עיסוי כתפיים זה הדבר לו אתם זקוקים יותר מכל.

כל מה שאתם צריכים זה עיסוי כתפיים מפנק ומקצועי

עכשיו תעצמו עיניים ותדמיינו. אתם אחרי יום עבודה ואיך שאתם נכנסים הביתה מציעים לכם מסאז תאילנדי כולל עיסוי כתפיים מפנק כולל צוואר, ראש, טיפול אינטנסיבי בכל המקומות הכואבים והלחוצים שאתם אפילו לא יודעים כמה הם נוקשים וזקוקים לשחרור .

לא צריך ואפילו מאוד מומלץ שלא להגיע למצב של כאב בלתי נסבל בכדי לקבל עיסוי תאילנדי או בכדי להנות מעיסוי כתפיים מקצועי .  אנו ממליצים אחת לתקופה לגשת לספא מקצועי ולעשות עיסוי תאילנדי מקצועי שישחרר אתכם מכל הכאבים והלחצים שמתנקזים אצלכם על הכתפיים.

עומס רגשי ולחץ נפשי משפיעים רבות על המצב הפיסי שלנו וכאשר אנחנו עמוסים מדי או לחוצים מדי או מעמיסים על עצמינו יותר מדי משימות אז זה באמת כאילו אנחנו סוחבים את כל העולם על הכתפיים שלנו וזה גורם לכאב קל או כאב חודר. אז למה לדמיין? זה בהחלט משהו אפשרי.

אפשר להזמין מעסה מקצועי המתמחה בעיסוי שוודי או עיסוי תאילנדי שישחרר את הכתפיים שלכם ועוד אברים שלא הרגשתם שתפוסים (תרגישו כשהוא יתחיל את העיסוי, בהתחייבות) שיעסה אתכם עיסוי כתפיים מפנק! ואפשר גם להגיע ולהתפנק במקום מקצועי.

העיסוי נעשה כשאתם לבושים לגמרי בשכיבה או בישיבה תלוי איפה המקום הכואב ומהי נקודת המקור ממנה נגרם הכאב (זה יכול לכאוב בכתפיים אבל המקור יהיה במקום אחר בגוף ולכן צריך לבדוק) מסאז תאילנדי לא כואב ורמת החוזק של הלחיצות ותנועות העיסוי תלויה בכם ואתם מכוונים את המעסה בהתאם. העיסוי צריך לשחרר את הכאב, להפיג לחצים ומתחים וגם להיות נעים- מפנק ומרגיע.

עיסוי כתפיים מפנק משחרר את הראש ממחשבות מיותרות, מכל הטרדות של היום שעבר, עוזר לשחרר את המתח והעצבים והלחצים שצברתים ולשחרר לגמרי. אחרי הכתפיים מתחיל להשתחרר הצוואר ולאחר מכן הפנים והרקות וכל אלה משפיעים על הרוגע שלכם כך שלאחר העיסוי לא רק שהכתפיים שלכם פיסית תהיינה יותר משוחררות גם נפשית תרגישו הרבה יותר שלווים.

עכשיו תעצמו את העיניים ותמשיכו לדמיין. לאחר העיסוי אתם מתפנקים במקלחת חמה ומפנקת, חוזרים הביתה משוחררים ורואים איזה סרט טוב בנטפליקס עם כוס יין קרירה מהמקרר ונשנושים טעימים ליד, חיבוק אוהב ובעיקר הרבה יותר רוגע, שלווה ונועם אחרי העיסוי הסופר מפנק שקיבלתם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *