אם חשבתם שמסאז’ זה כיף אז אתם ממש צודקים. אבל אם חשבתם שמסאז’ זה רק כיף אז אתם לא לגמרי צודקים- כי למסאז’ יש יתרונות רפואיים מוכחים. מעבר לעובדה שזה תמיד נעים שמישהו שיודע מה הוא עושה נוגע בכם בצורה מקצועית במקומות הנכונים ומשחרר כאבים שאפילו לא ידעתם שיש לכם, זה גם עוזר לטפל בבעיות רפואיות באופן ממשי.

עיסויים יכולים להיות גם רפואיים:

סוגי עיסויים רבים כמו לדוגמא עיסוי תאילנדי משמשים בעיקר להנאה וגם לפריקת לחצים והפגת מתחים פיסיים ונפשיים כאחד. אבל לא רק השחרור עצמו והמנוחה בזמן ובעקבות השחרור ניתנים על ידי העיסוי. העיסוי יכול להיות דרך טיפולית של ממש ולשמש כעיסוי רפואי. לצורך כך על המעסה להתמחות בתחום ולדעת לעסות עיסוי רפואי אבל העיסוי עצמו הוא תענוג של ממש -תרופה שתרצו לקחת שוב ושוב!

מעסה המתמחה בעיסוי רפואי יכול לעסות כל סוג של עיסוי -עיסוי שוודי או עיסוי תאילנדי או אפילו טיפולים כמו שיאצו – תוך כדי הכרות מעמיקה עם גוף האדם בכדי להכיר היטב את השרירים העצמות והמפרקים. העיסוי הרפואי הוא לא עיסוי רגיל שנועד רק להנאה ושחרור כללי אלא ממוקד באזור או אזורים נקודתיים בגוף ומיועד לשחרר אותם ונקודות אחרות ולא עיסוי כללי לכל הגוף.  העיסוי התאילנדי למשל הינו עיסוי ממוקד וחזק הפועל באופן עמוק בשרירים ומצליח להגיע לנקודות ריפוי במערכת העצבים.

לעיסוי התאילנדי יתרונות רפואיים רבים:

נתחיל בעובדה שמסאז’ תאילנדי מתבצע בלבוש מלא על גבי מזרון ויכול להתבצע גם אצלכם בסלון אם תרצו. הרבה אנשים לא אוהבים לשפוט את בגדיהם או לקבל טיפול בחדר זר ולכן מדובר ביתרון יחסי. כמו כן הלחיצות והמתיחות אינן מקריות אלא ממוקדות בנקודות ספציפיות מכפות הרגליים ועד הראש בכדי להתחיל בשחרור חלקים רבים בגוף על ידי עיסוי הרגליים ולאחר מכן להתקדם מעלה בגוף.

העיסוי מעניק שלווה ורוגע לגוף ותורם לאיזון האנרגטי ולתנועה של הגוף עצמו בזמן העיסוי ולאחריו. מדובר בעיסוי שנעשה בעוצמה חזקה יחסית ולכן טמון בו כוח עצום שמסייע לשחרר כאבים ובעיות הקשורים בשרירים ובעצמות כמו כאבי גב עליון, כאבי גב תחתון ואפילו כאבי ראש ומיגרנות. בזמן שמתבצע העיסוי התאילנדי משתחררים בגוף חומרים טבעיים המסייעים בזירוז החלמה מדלקות שונות כגון דלקת פרקים ותורמים לתפקוד טוב יותר של מחזור הדם, תפקוד בריא יותר של מערכת העיכול ושחרור לחצים והקלה על מערכת הנשימה.

כל היתרונות האלה של מסאז’ תאילנדי מצטרפים לעובדה הראשונית שמדובר במסאז’ נעים, משחרר מפנק ומרגיע וכמובן מומלץ ביותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *