מתי בפעם האחרונה לקחתם לכם זמן לעצמכם? זמן זוגי רק של שניכם ביחד? אם אתם צריכים לחשוב על התשובה אז כנראה שזה קרה מזמן או שאתם אפילו לא מצליחים להיזכר מתי… במקום לנסות להיזכר או להיזכר ולהתגעגע למה שקרה בעבר- פשוט תייצרו לעצמכם זמן זוגי עכשיו, ויפה שעה אחת קודם.

מחפשים רעיונות לזמן זוגי? למה שלא תנסו עיסוי זוגי בתל אביב?

יש הרבה דברים שאפשר לעשות בזמן זוגי משותף בתל אביב ובכלל, ויש הרבה דברים שתיהנו מהם. אבל אם אתם מחפשים בילוי משותף שהוא גם מרגיע, גם מפנק, גם מקרב אתכם וגם יעביר לכם את הבילוי בנעימים- עיסוי זוגי בתל אביב זה הפתרון המושלם.

עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק- אלה הם רק חלק מסוגי העיסויים הקיימים היום בכל ספא בתל אביב ובכלל בארץ ומאפשר לכם להינות מטיפול יחיד או זוגי.

עיסוי זוגי בתל אביב הוא הזדמנות נהדרת לבלות כזוג- גם בילוי ביחד בו אתם מתחילים את הבוקר בארוחת בוקר ולאחר מכן עוברים לחדר העיסויים המשותף, ולאחר מכן צוללים לעולם שלכם לבדכם לסוג של בילוי יחידני כאשר המעסה (או המעסים) מפנקים אתכם עם מסאז’ תאילנדי מפנק. הוא מתחיל לעסות אתכם, ללחוץ ולמתוח בנקודות שונות בגוף….

והבילוי הזוגי לא מסתיים לאחר עיסוי זוגי בתל אביב! הוא ממשיך לאחר מכן לסאונה יבשה או סאונה רטובה, זמן איכות בבריכה, ארוחת צהריים או ג’קוזי, בכל ספא תוכלו למצוא פעילויות נוספות לבילוי הזוגי שלכם .

העיסוי הזוגי הוא דרך נהדרת ליצור ולייצר אווירה רומנטית שכל זוג צריך בחייו בין אם הוא רק התחיל לצאת, שנים ביחד או כבר יותר מכמה עשורים.

מעבר לפינוק המעולה שבכל סוג עיסוי שתבחרו ועיסוי תאילנדי הוא כמובן אחד מהם- לעיסוי יש יתרונות רבים -הוא מסייע בשחרור לחצים, הפגת מתחים ונטרול המחשבות כך שבזמן העיסוי אתם לא חושבים על כלום אלא פשוט נהנים מהביחד ומהלבד. העיסוי מעניק לכם מנוחה עמוקה לגוף ומנוחה עמוקה לנפש וכך אתם גם זוכים לטיפול רפואי שמקל על כאבים ומיחושים שונים שיש לכם בגוף (בין אם הרגשתם אותם לפני העיסוי או לא) וגם בשחרור הנפש שלכם שלא ידעתם בכלל כמה אתם זקוקים לשחרור הזה… (או שכן?)

המטרה העיקרית של העיסוי היא לגרום לכל השרירים בגוף להרפיה ולהעניק לגוף מנוחה עמוקה משחררת ומרגיעה. בקבלת עיסוי זוגי אתם נהנים מהשחרור הזה כל אחד לחוד וגם ביחד באותו החדר כבילוי זוגי, מקרב ומשחרר. תדמיינו לכם חדר אינטימי ורגוע, שקט ורומנטי עם מוזיקה נעימה ומטפלים מקצועיים המעניקים לכם עיסוי זוגי מרגיע ומפנק…. ואז תזמינו!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *