תקופה זו של השנה מאופיינת בחופשות משפחתיות, טיולים בארץ, נופשים וטיסות לחו”ל וגם הרבה פינוקים וכיף. לצערנו השנה התקופה הזו של השנה היא שונה בהרבה שכן אי אפשר לנפוש ולטייל ובטח שלא לטו וליהנות אבל זה לא אומר שאי אפשר למצוא את הפינוקים פה ממש קרוב.

 

במקום מסאז’ תאילנדי בתאילנד- עיסוי תאילנדי בתל אביב!

נכון, אין הרבה דברים שיגרמו לנו לא להתבאס או להתבאס פחות על כך שהחופשה החלומית שלנו לתאילנד בוטלה ואנחנו לא מרוחים עכשיו על החוף באיזה אי נידח שותים קוקטייל מפירות טריים ומקבלים מסז’ תאילנדי מקצועי. אבל אפשר לפחות לנסות להרגיש בחופשה, ואפילו בלי להתרחק יותר מדי. ממש פה בארץ תוכלו לקבל עיסוי תאילנדי כמו שצריך.

 

לעיסוי תאילנדי, וזה באמת לא משנה איפה הוא מתקיים- גם אם זה עיסוי תאילנדי בתל אביב, יש יתרונות רבים גם לגוף וגם לנפש והוא בין העיסויים המומלצים ביותר. מסאז’ תאילנדי מתאים לטיפול במבחר בעיות וכאבים במקומות שונים בגוף- בעיות גב עליון ובעיות גב תחתון, נוקשות של השרירים, כתף קפואה, מרפק טניס ואפילו הקלה עד העברה לגמרי של כאבי ראש. העיסוי נעשה על ידי לחיצות בנקודות מסוימות בגוף ומתיחה של איברים שונים בגוף ועל ידי כף טיפול פיזי במקומות הכואבים. מעבר לטיפול הפיסי, מדובר בעיסוי שמספק רוגע נפשי, הקלה על לחצים ומתחים ותחושה כללית של רגיעה, שלווה ונועם.

 

אז נכון, אין כמו חופשה חלומית בתאילנד ואין כמו עיסוי תאילנדי בתאילנד אבל למה לבכות על מה שאי אפשר במקום להתרכז במה שאפשר? וזה עיסוי תאילנדי בתל אביב! קבלת טיפול נפשי ופיזי ביחד בספא מיוחד בתל אביב עם טובי המטפלים והמעסים המעניקים מגוון טיפולים במקום. גם אם המקום עצמו ממקום בתל אביב ישראל ולא בתאילנד, הכל תלוי בצוות המטפל וכאשר מדובר בצוות מסור מקצועי ומנוסה העיסוי הוא בהתאם.

עיסוי תאילנדי הוא אחד העיסויים האהובים והנפוצים ביותר לא רק בתל אביב אלא בגלל בארץ. מדובר בעיסוי נעים בו המעסה מפעיל לחץ קל עד חזק בנקודות שונות בגוף ועל ידי כך הוא משחרר לחצים, כאבים ומתחים פיזיים ונפשים וגם מחזק את הגוף ותורם לגמישות שלו. העיסוי עצמו הוא זמן להפוגה מהיום יום ומשגרת החיים המעייפת שכולנו חלק ממנה, בעיקר בתקופה האחרונה.

אנשים רבים מחפשים הפוגה מהחיים השוחקים באופן קבוע ובעיקר בתקופה שוחקת וקשה כמו זו שאנו עוברים לאחרונה. וכשאי אפשר לטוס לתאילנד הרחוקה לקבל עיסוי תאילנדי לשתות קוקטייל ולנוח על החוף, לפחות אפשר להתנחם בידיעה שאפשר לקבל את אותו עיסוי תאילנדי בתל אביב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *