מי שעבר עיסוי אחד או שניים בחייו יודע כמה זה טוב גם לגוף וגם לנפש. שהעיסוי הוא לא רק נעים ומרגיע אלא באמת משחרר לחצים, מפיג מתחים, עוזר להעביר מכאובים וכאבים ומשמש כמרפא לדלקות ובעיות מסוימות בגוף. לפי דעתנו אלו כבר מספיק סיבות לקבוע כבר עכשיו תור לעיסוי, אבל לא סתם עיסוי- אלא עיסוי תאילנדי מסורתי!

הרפואה הסינית מציגה- עיסוי תאילנדי מסורתי:

כבר בסין העתיקה ועוד הרבה לפני הרפואה המערבית המתקדמת הבינו המרפאים שכל קושי שיש לאדם במהלך החיים שלו- בין אם מדובר בקושי נפשי או בקושי פיסי, הוא מתבטא בגוף שלו. כך שאם הגוף כואב כולו או נקודה בגוף כואבת בגלל קושי מסוים- אפשר ורצוי לפתור את הכאב על ידי ריפוי טבעי, כאשר חלק ממנו מתבצע על ידי עיסוי תאילנדי מסורתי.

תוסיפו לעיסוי התאילנדי צמחי מרפא, מדיטציה ושיטות ריפוי רוחניות נוספות ותקבלו ריפוי כללי לגוף ולנפש של המטופל. בעוד השיטות כולן לא תפסו בעולם כמו בסין, עיסוי תאילנדי ניתן לקבל בכל מקום בעולם על ידי מעסים מומחים היודעים כיצד לרפא את המכאובים של המטופל.

עיסוי תאילנדי מסורתי מתקיים על גבי מזרון על הרצפה כאשר המטופל לבוש בלבוש מלא. העיסוי עצמו מתבצע על ידי לחיצות עמוקות בחוזקות שונות כאשר הן ממוקדות בשרירים ובגידים. המעסה המומחה יודע בדיוק איפה ללחוץ חזק ואיפה ללחוץ חלש וגם אילו איברים למתוח ומתי. העיסוי עצמו מתחיל ברגליים שכן עיסוי ברגליים או בשמו הידוע- רפלקסולוגיה, גורם לשחרור של איברים אחרים בגוף ובכך ניתן להמשיך את העיסוי עד לראש ולעבור את כל האיברים כולל התרכזות בנקודות מסוימות אם יש בכך צורך.

העיסוי מביא לשחרור כמעט מיידי של המחשבות והרגעה של הראש. משחרר לחצים ומפיג מתחים ועוזר למטופל להיכנס למצב רגוע ושליו יותר להמשך העיסוי. כמו כן העיסוי גורם להמרצה של מערכת הדם מה שגורם לדם לזרום מהר יותר בגוף ולייצר תחושה של שחרור במהלך העיסוי ולאחריו. העיסוי תורם לאיזון של הגוף באופן כללי ובין הגוף לנפש ומחדש את זרימת האנרגיה בצורה טובה וחלקה יותר מאשר קודם לכן.

הלחיצות בנקודות מסוימות בשרירים ובגידים הן סטטיות וסיבוביות המפעילות לחץ על אותם מקומות ובעקבות כך משתחרר לחץ פיזי , כאבים ומכאובים וגם לחץ נפשי. ניתן להרגיש כבר במהלך העיסוי איך הגוף נרפה, מתגמש וניתן למתוח אותו בטווח תנועה רחב יותר.

עיסוי תאילנדי מסורתי הוא אחד העיסויים היותר פופולריים בעולם ואנשים רבים מבקשים לקבל אותו עקב כאבים, מכאובים לחץ פיזי ולחץ נפשי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *