אם אתם מאלה שאוהבים מסאז’ים (בינינו- מי לא?) ואוהבים גם לעסות זה את זו בבית אז תשמחו לדעת שאתם לא צריכים להתחדש ולרכוש קרמים יקרים או שמנים מיוחדים לצורך ביצוע העיסוי הביתי- תוכלו להסתפק בשמן זית.

אחד השמנים הטובים ביותר לעיסוי- מסאז’ עם שמן זית:

שמן זית טבעי ולחוץ קר ידוע בתור מוצר אשר טוב וטבעי לגוף ויש בו חומרים ייחודיים ששומרים ומטפחים את העור ואת השיער וטובים לבריאות הגוף שלנו מבפנים ומבחוץ.

אין צורך לרכוש קרמים יקר תחליבים לעיסוי הגוף. למטרה זו, שמן הזית הטוב ביותר לחוץ קר, אשר לא קשה למצוא על המדפים של רוב חנויות המכולת בעיר. ההרכב הטבעי של זמן הזית מאפשר לעשות מסאז’ עם שמן זית לכל מי שרק ירצה- מבוגרים, ילדים ואפילו תינוקות. התוצאה היא קודם כל עיסוי נעים ומפנק ועור נעים רק עם מגע קטיפתי.

זמן הזית מכיל רכיבים ומרכיבים שמועילים רבות לעור שלנו- יש בו הרבה חומרים מזינים כמו ויטמינים ומינראליים, וכמו כן חלבונים לציטין חומצה שומנית וחומצות אמינו. כל אלה ביחד עם העובדה שהוא גם בעל תכונות היפו אלרגניות הופכות אותו לאחד השמנים המומלצים ביותר עבורנו- גם בתור שמן לעיסוי.

עוד תשמחו לדעת שמסאז’ קבוע עם שמן זית מסייע לעור להיות גמיש יותר ומוסיף לו לחות ומסייע בהאטת תהליך ההזדקנות.

 

איך מבצעים מסאז’ עם שמן זית בבית:

לכל עיסוי יש את התנאים שלו ואת הדגשים וההמלצות שלו. אם לדוגמא אתם עושים עיסוי תאילנדי בספא בתל אביב, אז אתם יודעים שהוא מתבצע על מזרון, שמונח על גבי מיטת טיפולים. ייתכן והעיסוי יבוצע בלבוש מלא וייתכן בלבוש חלקי, תלוי בסוג העיסוי ובמעסה שלכם מה שבטוח שיהיה מעורב במסאג’ שמן מפנק ומרגיע.

במידה ובחרתם לנסות לעשות לעצמכם או לבן הזוג עיסוי בבית, ואתם עומדים להשתמש בשמן זית חשוב לדעת שיש צורך לחמם אותו קצת וזאת על ידי שפשוף של כמות קטנה של השמן על הידיים- הוא מתחמם עם המגע ולאחר מכן אפשר להתחיל לעסות. העיסוי בשמן זית הוא נעים וקל, המוצר נספג בצורה נעימה על הגוף לא מהר מדי ולא לאט מדי והתחושה למעסה ולמי שמקבל את העיסוי היא חמימה ונעימה. העיסוי עצמו משפר את זרימת הדם ומזין את העור מלבד העובדה שהוא, כמו כל עיסוי, מפיג מתחים משחרר לחצים ועושה תחושה נעימה של רוגע ושלווה פיסית ונפשית תוך כדי העיסוי.

שמן הזית יכול להוות תחליף ראוי ומכובד לכל שמן עיסוי מקצועי שתרכשו בכל חנות או פארם והוא גם במחיר טוב ויש לו יתרון משמעותי נוסף שהוא גם משמש לבישול אפייה וטיגון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *