כמעט לכל אחת מאיתנו יש שמן קוקוס בבית ולרוב זה לבישול ואפייה אצל מי שמקפידה על בישול ואפייה בריאים. שמן קוקוס הוא שמן איכותי ויש לו סגולות ומעלות רבות ואחד היתרונות שלו הוא שהוא דם שמן מושלם לעיסוי. מסאז’ עם שמן קוקוס הוא מסאז’ שאת יכולה להעניק לבן הזוג שלך בצורה הכי רומנטית וספונטנית בבית ואפילו לפנק את עצמך בעיסוי רגליים אחרי יום עבודה ארוך ומעייף.

למה דווקא מסאז’ עם שמן קוקוס?

זו שאלה טובה. ובכן, קודם כל כי הוא זמין ואפשר לעשות איתו עיסוי באופן עצמאי בבית. דבר שני יש לו סגולות טובות רבות שחלק מהן נוגעות לעור- הוא מסייע בהחדרת לחות לעור בעיקר באזור הרגליים והזרועות וגם מסייע בטיפול בעור מגורה ורגיש. הרבה הורים מבצעים מסאז’ עם שמן קוקוס עם התינוקות שלהם לאחר המקלחת לפני השינה ללילה רגוע ושליו יותר.

את יכולה בקלות להפוך את חדר השינה שלכם לספא ביתי מפנק ומושקע ולהפתיע את בן זוגך בעיסוי עם שמן קוקוס מושקע ומפנק. במידה ולמדת עיסוי כלשהי לדוגמא עיסוי תאילנדי תוכלי להשקיע וממש לפנק אותו בעיסוי מושקע אך גם אם אין לך את הידע ואת לא רוצה להזמין עיסוי תאילנדי במיוחד, פשוט תעקבי אחר ההוראות הבאות:

החדר- וודאי שהחדר נקי ומסודר ואפילו הדליקי נר ריחני לאווירה ולריח טוב. החליפי מצעים במיטה וסדרי אותה בצורה יפה וכיפית. פרסי על גבי הסדין מגבת גדולה שפחות אכפת לך ללכלך והביאי סדין נוסף או מגבת לכיסוי במהלך העיסוי.

האווירה- וודאי שהניידים מושתקים, שאף אורח לא צפוי לא יבוא פתאום לביקור, השתיקי כל רעש חיצוני, ושימי מוסיקה נעימה שקטה ורגועה שמתאימה לעיסוי.

הטמפרטורה- את מכירה את בן זוגך הכי טוב ואת יודעת אם הוא מעדיף חום או קור אבל זכרי שבעיסוי זה גם משתנה ולכן תדאגי לקרר או לחמם את החדר בהתאם.

הכנה מראש שלך- שימי לב שהציפורניים שלך לא שורטות ושהידיים שלך נקיות מתכשיטים, פלסטרים וכדומה ושטפי אותן היטב. לבשי בגד נוח, נעליים נוחות לעמידה ממושכת ואספי את השיער שלך אם הוא ארוך. וודאי שאין דבר שיפריע לך במהלך העיסוי כמו לסדר את הכפתור בחולצה, לקשור את השרוך במכנסיים או להיזכר בצמיד ששכחת להסיר.

עכשיו מתחילים את המסאז’, עם שמן קוקוס כמובן!

  1. בקשי מבן זוגך שיתפשט וישכב בנוחות על גבי הסדין ותכסי אותו היטב.
  2. קחי נשימה עמוקה ונקי את הראש ממחשבות טורדניות בכדי להיות מאה אחוז בתוך הסיטואציה.

חממי את שמן הקוקוס מעט, מרחי את ידייך שפשפי אותם זו בזו והתחילי את העיסוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *