ישנם לא מעט סוגי מסאג’ים ועיסויים למיניהם חלקם בשביל הכיף בלבד, חלקם מבוצעים עם בגדים (כמו לדוגמא מסאז’ תאילנדי) וחלקם עם סוגים שונים של שמן או אפילו אבנים חמות. העיסויים משלבים לחיצות, תנועות עיסוי, הרגעת הגוף והנפש ואף טיפול רפואי. אבל איך יודעים לבחור?

איך נדע אילו סוגי מסאג’ מומלצים?

כמובן שכל אחד שמטפל בסוג כזה או אחר של טיפול יאמר לך שהעיסוי שהוא מבצע הוא הכי טוב והכי מומלץ. אבל כדי שתוכלו לבחור את סוג העיסוי שהכי מתאים עבורכם מכל הבחינות, הכנו עבורכם רשימה של סוגי מסאג’ מומלצים:

העיסוי הקלאסי- עיסוי שוודי. מדובר בסוג העיסוי הכי מוכר והכי פופולארי בארץ. העיסוי כולל שימוש בשמן חם ולחיצות בעוצמות שונות חזקות ועדינות ולחיצות בנקודות שונות בגוף. הלחיצות תבוצענה בנקודות מסוימות ולאחר מכן העיסוי יתבצע בכל הגוף. העיסוי השוודי מרגיע ונעים במיוחד ומשמש בעיקר כפעולה של פינוק והרגעה כללית.

העיסוי המשחרר- העיסוי התאילנדי גם הוא לא פחות מוכר מהעיסוי השוודי והוא יעיל במיוחד לא רק בשביל הכיף, הוא העיסוי המועדף לצורך שחרור לחצים והפגת מתחים. העיסוי התאילנדי מתבצע על גבי מזרון מיוחד בשכיבה ללא שמן וכאשר המטופל בלבוש מלא. העיסוי כולל משיכות של איברים ולחיצות בחוזקות שונות לצורך ביצוע שחרו פיסי ורגשי כאחד.

העיסויים המיוחדים- בנוסף לעיסויים המוכרים והנפוצים ישנם עיסויים מיוחדים כמו עיסוי שמשלב שמנים מיוחדים כמו שמן שומשום או עיסוי הודו שמבוצע עם מבחר שמנים חמים ואפילו עיסוי פנים מיוחד שמשלב עיסוי קרקפת מרגיע ומפנק.

בכדי לבחור בין שלל סוגי העיסוי המומלצים הקיימים בשוק כדאי להחליט קודם כל מה אתם רוצים- האם אתם מחפשים טיפול רגוע קליל ומפנק? או האם אתם רוצים טיפול אגרסיבי וחזק שישחרר אתכם? האם אתם אוהבים לחיצות עדינות או לחיצות חזקות במיוחד? כמו כן חשוב שתדעו מראש אם אתם אוהבים שמעסים אתכם עם שמנים או לא ואם אתם אוהבים שנוגעים לכם בפנים או לא. שיקול נוסף הוא אם אתם מעוניינים בעיסוי עם בגדים או בעיסוי בלי בגדים בכדי לבחור את סוג העיסוי שמתאים לכם. כדאי שתדעו מראש למה אתם נכנסים ומה מצפה לכם בכדי שלא פתאום יכאיבו לכם או ימרחו עליכם שמן שלא נעים לכם או שיבקשו מכם להוריד חולצה וזה יביך אתכם. המטרה העיקרית של עיסוי היא לעשות נעים- בגוף ובנפש, להרגיע ולפנק ולשחרר מתחים ולהפיג לחצים ולכן אתם צריכים להיות במצב של מוכנות ונוחות בכדי לקבל את העיסוי המתאים עבורכם וגם ליהנות ממנו כמו שצריך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *