מאסג’ תאילנדי (הקרוי גם “עיסוי תאילנדי מסורתי”) נחשב לטיפול ממריץ ובעל יכולות איזון גבוהות.
המאסג’ משלב בתוכו אלמנטים מהרפואה ההודית, הרפואה הסינית ומהרפלקסולוגיה ויש לו הרבה מהמשותף עם היוגה – למעשה, באמצעות עיסוי זה ניתן ליהנות מכל התועלות אשר טמונות ביוגה, מבלי להתאמץ.
העיסוי מתבצע בלבוש מלא וללא שימוש בשמנים. במהלך הטיפול, המטופל שוכב על בטנו והמעסה עושה שימוש במספר טכניקות שונות: לחיצות איטיות, תנועתיות וסטטיות, מתיחות מגוונות, מניפולציות על המפרקים ופתיחה של ערוצי האנרגיה.
אם בשלב זה, אתם עדיין מתלבטים אם להתנסות בעיסוי תאילנדי, חשוב שתכירו את הסגולות הרבות אשר טמונות בעיסוי זה – מה שיסייע לכם לקבל החלטה חד משמעית ולהזמין תור לעיסוי:

שחרור וטיפול בכאבי שרירים ועצמות
כתפיים תפוסות, כאבי גב, כאבי ראש ואפילו מגרנות.. הן כולן תופעות אשר לצערנו, רובינו זכינו לחוות ולהכיר מקרוב. לעיסוי התאילנדי כוח רב בכל מה שקשור ליכולות של שחרור השרירים והעצמות. 

משרה רוגע ושלווה
בתקופה בה אנו חיים, נדירות הדרכים באמצעותן אנו יכולים לחוש רוגע ושלווה אמיתיים והעיסוי התאילנדי מהווה ללא ספק את אחת מהדרכים הללו. העיסוי מאפשר לנו להתמסר לתחושת השלווה וליהנות מאיזון אנרגטי.

משפר את תפקוד מחזור הדם
בכוחו של העיסוי התאילנדי להגביר את זרימת הדם בגוף וזאת בזכות המתיחות המבוצעות במהלך הטיפול. 

מרחיב ומשפר את טווח התנועה
בדומה ליוגה, גם במהלך המסאג’ התאילנדי מבוצעות מתיחות הדרגתיות ועדינות, אשר בכוחן להגדיל את טווח התנועה. 

מסייע בהחלמה מדלקות
במהלך העיסוי התאילנדי וכתוצאה מפעולות המעסה, משתחררים בגוף חומרים טבעיים. בכוחם של חומרים אלו לזרז תהליכי החלמה מדלקות שונות כמו: דלקת פרקטים. 

עוזר לטיפול בבעיות במערכת העיכול
העיסוי התאילנדי מסייע בשחרור של אנדורפינים, מה שתורם לטיפול בבעיות עיכול, תסמונת המעי הרגיז ובעיות בריאותיות נוספות. 

מאפשר התמקדות באזור אחד בגוף
הפעם לא מדובר בסגולה אלא ביתרון יחסי. בניגוד לטכניקות אחרות של עיסויים, עיסוי תאילנדי מאפשר מיקוד באזורים מסוימים בגוף ולכן, הטיפול יכול להיות יעיל יותר ומותאם פרטנית למטופל.  

עיסוי בלבוש מלא
גם כאן למעשה מדובר ביתרון ולא בסגולה. עיסוי תאילנדי הוא אחד מסוגי העיסויים הבודדים המתקיימים בלבוש מלא. כך שגם מי שנמנע מעיסויים בגלל האי נעימות אשר כרוכה בלהתפשט או בגלל רגישות לשמנים, יוכל ליהנות מכל היתרונות הרבים של העיסוי התאילנדי.

יתרונות של פעילות גופנית, מבלי הצורך להזיע
יתרון נוסף של העיסוי התאילנדי טמון בעובדה שחלק גדול מהתועלות שלו הן אלו המאפיינות את היוגה, רק שבמקרה הזה, הן צורך להזיע או לבצע פעילות גופנית. 

חשוב לציין, כי לצד הכמות הגדולה של הסגולות, חשוב גם לשים דגש על הנושא של האיכות ואת היעילות של העיסוי התאילנדי. מדובר בעיסוי אשר נחשב כבעל יעילות גבוהה במיוחד וכחלק מכך, ניתן להרגיש את השיפור והשינוי כבר החל מהטיפול הראשון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *