יש לנו חדשות טובות, אתם ממש לא חייבים לטוס לתאילנד בשביל להרגיש כמו בתאילנד.
החדשות הללו, אף מקבלות משמעות רבה יותר לנוכח התקופה, הקורונה וכל ההגבלות אותן היא מביאה איתה, כמו גם העובדה שכיום, טיסות הן הרבה פחות זמינות ונגישות (לפחות לבינתיים).
אז אם מתחשק לכם ביום האהבה הקרוב לעשות לעצמכם תאילנד בתל אביב, לנו יש מספר טיפים ישימים אשר בכוחם לסייע לכם להשיג את המטרה וחשוב מכל, ליהנות מיום אהבה חווייתי ונפלא.

בוקר טוב
אם מתחשק לכם לפתוח את הבוקר באווירה תאילנדית, אנו ממליצים לכם לשמוע קצת מוזיקה תאילנדית (המוזיקה יכולה להיות זמינה דרך היוטיוב או בספוטיפיי) – זאת יכולה להיות מוזיקה תאילנדית קצבית ועכשווית וזאת יכולה להיות גם מוזיקה מסורתית, נעימה ורגועה יותר – אתם אלו שבוחרים באיזה מקצב לפתוח את “בוקר תאילנד” שלכם.

מסאז’ תאילנדי – חוויה זוגית קסומה וייחודית
טוב, אין דרך יותר קלאסית, מפנקת וחווייתית לפתוח את היום מאשר במסאז’ תאילנדי איכותי, זוגי אשר יתבצע על ידי מעסות מנוסות, הערכות להעניק עיסוי מקצועי ומפנק במיוחד.
מסאז’ או עיסוי תאילנדי בתל אביב, יאפשר לכם ליהנות מהרפיה עמוקה, כאשר מעבר להנאה גדולה, טכניקה זו טומנת בחובה שורה ארוכה של יתרונות כמו: איזון אנרגטי, שחרור השרירים והעצמות, סיוע לתפקוד טוב יותר של מחזור הדם, תפקוד טוב יותר של מערכת העיכול ושחרור לחצים ממערכת הנשימה. 
כמובן, שכאשר מדובר בעיסוי זוגי, עיסוי תאילנדי טומן בחובו גם חוויה מקרבת ומקשרת.
בכדי ליהנות ממסאז’ תאילנדי איכותי – ממש כמו בתאילנד, חשוב לבחור את המקום בו יתבצע העיסוי בתבונה ובמקום הזה בדיוק, נכנס לתמונה “המרכז לעיסוי תאילנדי” ומציע לכם עיסוי מפנק איכותי, מהנה ומקצועי, אשר מתבצע על ידי מעסות תאילנדיות מוסמכות ומנוסות. 

ארוחה מפנקת במסעדה תאילנדית
אחרי החוויה המהנה הטמונה באותו עיסוי תאילנדי בתל אביב, תהיו עם הראש בעננים, אך סביר להניח שגם תרגישו רעבים.
והמקום האופטימאלי לסעוד בו ביום אהבה נוסח תאילנד, הוא כמובן מסעדה תאילנדית.
תל אביב מציעה קשת רחבה של מסעדות תאילנדיות לבחירה, חשוב לבחור בקפידה את המסעדה ולוודא שמדובר במסעדה מומלצת, אשר מחד מציעה תפריט מגוון, עשיר וטעים ומאידך, גם שמה דגש משמעותי על נושא האווירה – בכל זאת, ביום אהבה, המטרה היא ליהנות מארוחה שהיא גם חוויה רומנטית.
מבחינת המאכלים התאילנדים, תוכלו ליהנות ממאכלים מוכרים כמו: מרק טום יאם, פאד תאי וקאו פאד לצד מאכלים מיוחדים – בהתאם למה שאתם מעדיפים. 

ביקור במכולת תאילנדית
על בטן מלאה מהארוחה הטובה, תוכלו להמשיך לתחנה הבאה ביום תאילנד רומנטי שלכם והיא מכולת תאילנדית.
יש בתל אביב מספר מכולות תאילנדיות, כאשר ביקור במכולת שכזאת, טומן חוויה ייחודית וקסומה שיכולה לגרום לכם להרגיש כאילו אתם בתאילנד.
במכולת אתם עתידים למצוא מגוון רחב של מוצרים תאילנדים איכותיים, תבלינים, משקאות, ממרחים ועוד.. כאשר, באפשרותכם לקנות לעצמכם מוצרים ולארגן לכם ערב תאילנדי בבית, בכל יום שתחפצו בכך.

לילה טוב – ราตรีสวัสดิ์
אז אחרי שחגגתם יום אהבה מקורי וייחודי במיוחד והרגשתם כמו בתאילנד – לפחות ליום אחד. זמן לסגור את היום וכולנו כמובן תקווה, שבקרוב השמיים ייפתחו ואתם תוכלו לטוס לתאילנד או לכל מדינה אחרת בה אתם חפצים לבקר.
אבל, עד שזה יקרה (וגם אחרי שזה יקרה) תזכרו שתמיד יש לכם את האפשרות לנסוע לתל אביב (או להישאר בעיר, תלוי היכן אתם מתגוררים) ולהרגיש תאילנד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *