אין כמו חופשה חלומית בתאילנד ואין כמו עיסוי תאילנדי בתאילנד אבל למה לבכות על מה שאי אפשר במקום להתרכז במה שאפשר?  אז במקום לחלום בוא פשוט נחפש עיסויים במרכז.

העיסוי התאילנדי האמיתי מורכב מהפעלת לחץ על נקודות האנרגיה, והשגת איזון בין גוף ונפש המעניק לנו רווחה מלאה. בנוסף, השימוש בשמן עיסוי ארומטי כחלק מעיסוי תאילנדי מאפשר החלקה של רצועות וגידים לכיוון השרירים, הקשורים ללחץ על נקודות אנרגיה.

בין מעלותיו הרבות של עיסוי בשמנים ארומטיים ניתן למנות את העלמת הרעלים מהגוף וגירוי הדם. פעולה זו מצליחה לסלק רעלים מהעור ובכך להבטיח את טיהורו והשבתו המלאה לחיוניות.

העיסוי התאילנדי כמקצוע 

תוכלו לבחור בין הרבה סוגי מסאז’ים, אך קיימים מספר סוגים  מרכזים. 

העיסוי התאילנדי המסורתי נחשב כיום למקצוע מאוד מבוקש בכל רחבי תאילנד, ובשביל להיות “מעסה בעל רישיון” צריך לעבור השתלמות של מינימום 60 שעות במוסד מקצועי בלבד.
קיימים מספר מוסדות ללימוד, המוכר ביניהם נמצא בבנגקוק, במקדש “וואט-פו” בו המתלמד מתמחה בכל סוגי העיסויים ו מסאז במרכז הלאומי לרפואה מסורתית בתאילנד.
למקדש זה מגיעים מכל העולם היום כדי ללמוד את המקצוע העתיק והמסורתי, רוכשים ידע, ניסיון רב משתלבים בשוק העבודה. 

כל סוגי העיסויים

כולנו מודעים לעובדה כי אורח החיים בישראל הוא מאוד לחוץ ואינטנסיבי. זו עובדה מחייבת אותנו לדעת לעשות סטופ לרגע לתת מנוחה לגוף ולנפש או לחגוג אירוע וציון מיוחד, לשם כך נפתחו יותר ויותר אתרי ספא,עיסוי מקצועי, ניתן לקבל טיפולי ספא במלון או לחגוג יום הולדת או יום נישואין
ב ספא זוגי. המשימה של כולנו זה לבחור את בתי הספא הטובים ביותר ולדעת על ידי חוות דעת איזה ספא מומלץ בתל אביב.

המרכז לעיסוי תאילנדי הוא  קליניקת עיסוי על טהרת שיטת העיסוי התאילנדית, הספא נמצא בלב תל אביב ובו תוכלו למצוא חבילות עיסויים וטיפולים בדיוק כמו בתאילנד.
אז איזה חבילות ספא בתל אביב אפשר למצוא?

עיסוי תאילנדי – קיימים הרבה מאוד סוגי עיסויים, אם לדייק נכון ישנם כ 150 שיטות עיסוי שונות, עיסוי התאילנדי היא שיטת עיסוי קדומה שמקורה מהרפואה הסינית העתיקה ונזירים בודהיסטים

באמצעות הפעלת לחיצות ומתיחות בנקודות מגע אסטרטגיות של המטופל חל שיפור ברמות האנרגיה בגוף והרפיית השרירים.
בתאילנד נחשבת שיטה זו לשיטה המובילה בתחום המסאזים ונקראת גם “עיסוי יוגה” בזכות התרגילים והתנוחות שמזכירות את התנוחות במבצעים ביוגה. 

המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לקחת פסק זמן מהשגרה ולחזור לתאילנד בלב תל אביב ע”י צוות מטפלות תאילנדיות מקצועיות שיספקו לגוף ולנפש שלכם הרגשה של תאילנד!

להזמנת עיסוי תאילנדי מקצועי לחץ כאן

עיסוי גב – כתפיים – עיסוי ע”י סחיטה ולחיצה של אזורים בפלג הגוף העליון במטרה להרפות את השרירים , להרגיע ולשחרר אותם. שרירי הגב צוואר כתפיים הם שרירים סמוכים זה לזה ומשפיעים אחד על השני עד לגב התחתון, אם אתם סובלים בכאבי גב תחתון ייתכן שמקורו בכלל בכתפיים ובצוואר. לכן טיפול קצר בטכניקות מסורתיות על ידי מעסות מקצועיות ישחרר את הכאב וגם את הנפש. לשריון טיפול גב כתפיים לחץ כאן

רפלקסולוגיה – ברפואה אלטרנטיבית קיימות מספר רב של שיטות אבחון. רפלקסולוגיה היא אחת מהן. על פי שיטה זו כף הרגל היא למעשה מעין “מפה” של כל איברי הגוף.על ידי לחיצות ומגע בנקודות מסוימות בכף הרגל ניתן לאבחן ולטפל בבעיות שונות – ראה ויקיפדיה

עיסוי כפות רגליים היא שיטה שמתרכזת בכפות הרגליים וגם בחלק התחתון של הרגליים בין היתר בשביל לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ושיפור זרימת הדם, הפחתת לחץ הדם וסיוע ביציבה ועוד הרבה מאוד סגולות מרפא.
עיסוי כף רגל על פי השיטה התאילנדית נעשה גם באמצעות שימוש באביזרים נוספים שנותנים ערך מוסף לדוגמא מקל עיסוי בעזרתו מבצעים לחיצות בנקודות אסטרטגיות.

יצא לכם לחשוב פעם כמה זמן אנחנו עומדים על הרגליים במהלך היום? או כמה שעות אנחנו נועלים נעליים חונקות שלא נותנות לרגליים שלנו אוויר?
המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לעיסוי כף רגל תאילנדי אותנטי בו משולב טכניקות מעולם הרפלקסולוגיה להשלמת הטיפול זוהי חוויה משחררת!
להזמנת טיפול לחץ כאן

לשריון טיפול מקצועי ממגווון כל סוגי העיסויים  לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו רעיון אדיר

חבילות / חבילות מתנה

עכשיו במרכז לעיסוי תאילנדי תל אביב, ניתן לרכוש כרטיסי מתנה על פי סכום או על פי סוג טיפול ממגוון רחב של הטיפולים!