אנשים רבים מחפשים הפוגה מהחיים השוחקים באופן קבוע ובעיקר בתקופה שוחקת וקשה כמו זו שאנו עוברים לאחרונה. וכשאי אפשר לטוס לתאילנד הרחוקה לקבל עיסוי תאילנדי לשתות קוקטייל ולנוח על החוף, לפחות אפשר להתנחם בידיעה שאפשר לקבל את אותו עיסוי תאילנדי בן יהודה 49 בתל אביב.

מעבר לפינוק המעולה שבכל סוג עיסוי שתבחרו ועיסוי תאילנדי הוא כמובן אחד מהם- לעיסוי יש יתרונות רבים -הוא מסייע בשחרור לחצים, הפגת מתחים ונטרול המחשבות כך שבזמן העיסוי אתם לא חושבים על כלום אלא פשוט נהנים מהשקט ומהלבד. העיסוי מעניק לכם מנוחה עמוקה לגוף ומנוחה עמוקה לנפש וכך אתם גם זוכים לטיפול רפואי שמקל על כאבים ומיחושים שונים שיש לכם בגוף (בין אם הרגשתם אותם לפני העיסוי או לא) וגם בשחרור הנפש שלכם שלא ידעתם בכלל כמה אתם זקוקים לשחרור הזה.

עיסוי תאילנדי מסורתי הגיע לתל אביב


השינויים בשוק התעבורה והגלובליזציה תרמה רבות להתפשטות הפילוסופיה התאילנדית.
תאילנד נחשבת בעיני רבים כאל היעד התיירותי הנחשק ביותר, אודות בעיקר לתרבות התאית וקליניקות העיסוי הרבות שפזורות כמעט בכל רחוב.
העולם המערבי ובישראל בפרט נחשפו לשיטת העיסוי התאילנדי בעקבות סגולות הריפוי הרבות הגלומות בו, מסייע להקלה של כאבי גב ושרירים, תחושת הרוגע שהוא משרה והחיוך שהוא מעלה לפנים כל פעם מחדש. 

איפה מחפשים?

כיום ניתן להזמין בקלות רבה עיסוי תאילנדי מקצועי ואין צורך בטיסה של 11 שעות עד לתאילנד.
מרכז לעיסוי תאילנדי הינו המרכז הגדול בישראל לעיסוי תאילנדי מסורתי.
המרכז מעמיד לרשות הלקוחות צוות מטפלות מנוסות ומקצועיות, כולן תאילנדיות מוסמכות שעברו הכשרה מקצועית. המקום מעוצב בסגנון תאילנדי אותנטי להשלמת חוויה אותנטית באווירה תאילנדית מושלמת הכי קרוב למקור, כניסה לקליניקה ומיד תרגישו שאתם בתאילנד! 

כל סוגי הטיפולים ומסאג’ים במקום אחד, יספקו לכם את החוויה המושלמת והמרגיעה בתוך כל הלחץ שכולנו נמצאים ביום יום, בפעולה אחת פשוטה לחפש בגוגל: “עיסויים במרכז” או “מסאז במרכז” ולהזמין מקום לאחד ממגוון הטיפולים וכמובן עיסויים במרכז לעיסוי תאילנדי. 

מסאז לא רק לגוף הוא גם לנפש

ודאי יצא לכולם “לשרוף” הרבה מאוד זמן על חשיבה להיכן כדאי לצאת היום? איפה אפשר לעשות זמן איכות? במציאות היומיומית בה אנחנו מחפשים כל רגע אפשרי שאפשר גם קצת להנות טיפולי מסאז הם הפתרון האולטימטיבי. 

קביעת טיפול ספא זוגי בעיסוי שמנים  ארומטי או עיסוי רגליים זו המתנה הכי גדולה שתוכל לתת לעצמך ולבת זוגתך, זהו זמן איכות שאפשר בו להירגע, להתפנק ואפילו לקבל פרספקטיבה שונה על החיים באמצעות שחרור אנדורפינים ואיזון זרימת האנרגיה בגוף. 

נפש האדם משפיעה על בריאות גופו ומושפעת בהתאמה, עיסוי מרגיע ומשחרר יעניק לנפש בדיוק מה שהיא זקוקה כדי שתוכל “להחזיק” את הגוף. 

איפה ניתן למצוא טיפולי עיסוי?


תושבים הגרים בתל אביב, רמת גן, ראשון לציון וכל גוש דן תוכלו לבחור ממגוון של כל סוגי עיסויים במרכז וטיפולי ספא במרכז, את העיסוי המתאים לכם ביותר מצוות מטפלים ומטפלות מקצועי ומיומן.

עיסוי בקליניקה זה לא רק עיסוי רפואי הנעשה במסגרת טיפול רפואי, אלא יכול להתאים כמעט לכל אדם וללא כל סיבה מיוחדת , פשוט לקחת פסק זמן ולהירגע משגרה לוחצת להנות מצוות תאילנדיות מקצועיות.
יש מי שבוחר עיסוי זוגי כדרך לחגוג יום נישואין או יום הולדת, ויש מי שבוחר לעשות עיסוי תאילנדי כי הוא ממש מתגעגע לתאילנד וזה מעלה אצלנו זכרונות וחוויות טובות.

המרכז לעיסוי תאילנדי הוא  קליניקת עיסוי על טהרת שיטת העיסוי התאילנדית, הספא נמצא בלב תל אביב ובו תוכלו למצוא חבילות עיסויים וטיפולים בדיוק כמו בתאילנד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *