נפתח בזה שאין אחד של מכיר את תל אביב, עיר האפשרויות, הבילויים, תרבות וכיף. אם בא לנו ככה איזה יום להתפנק אנו אומרים יאללה היום יהיה הרבה יותר כיף כי נתחיל אותו בתל אביב. את היום שלנו נוכל להתחיל בארוחת בוקר מפנקת באחד בתי הקפה הקטנים על הים או בעצם נוכל לבחור בין מגוון בתי קפה הקיימים בעיר. 

לאחר ארוחה טובה נרצה לצאת לשוטט בעיר המרתקת הזאת. אולי לטייל באחד השווקים הקרובים או להסתובב בטיילת מול הים או באחת הכיכרות המרכזיות שיש ברחבי העיר, עם חנויות מגניבות וצבעוניות. כמובן לנסות ממגוון האטרקציות שיש לעיר להציע כמו מתחמי משחק, סדנאות בישול, פיסול, שירה וכו’…
בקיצור לא חסר מה לעשות בתל אביב וכל אחד ואחת מאיתנו ימצא את עצמו בעיר הזאת.

אבל זה לא באמת יום כיף אם הוא לא כולל עיסוי מקצועי או עיסוי כפות רגליים לאחר יום עמוס בלב תל אביב, ואם מדובר במקום פרטי ואינטימי אז בכלל זה תענוג!

עיסוי בכפות הרגליים – זה החיים!

וואו מה נגיד על הרגליים שלנו? הן המקום הבטוח שלנו אלה שמשאירות אותנו על הקרקע, נושאות, מחזיקות אותנו ובכללי בהרבה תרביות האמונה אומרת כי בכף הרגל קיימת מפה אשר מקשרת בין כפות הרגליים לשאר חלקים בגוף. לדוגמא :לחיצה נכונה במקום מסוים על בהונות הרגל תשפיע על הסינוסים. לחיצה על כרית כף הרגל העליונה תשפיע על תפקוד הריאות ולחיצה על כרית כף הרגל התחתונה תשפיע על תפקודי המעיים שלנו. בנוסף, בכל הקשור לחום הגוף שלנו, הקפדה על חימום כפות הרגליים תשפיע על הטמפ’ וכך נרגיש חום נעים בכל הגוף.

אולם, יחד עם כל זה אנו הרבה פעמים לא נותנים חשיבות רבה לכפות הרגליים שלנו ודי מזניחים אותם בלי לשים לב כמה זה יכול לפגוע בתפקוד שלנו. בגלל זה יש צורך לקבל עיסוי מפנק בכפות הרגליים שלנו ולתת להם יותר במה בחיינו.

עיסוי מפנק ומקצועי חובה בעידן המודרני 

הגוף והנפש קשורים אחד בשני בחוטים בלתי נראים וחזקים במיוחד כיום זאת כבר ידוע לכולם שכאשר שומרים על בריאות הגוף זה משליך ישירות על בריאות הנפש שלנו ועל מצב הרוח.
כאשר הגוף לא מתוחזק בצורה טובה אנו נרגיש מדוכדכים יותר וחסרי אנרגיה כללית.
יש הרבה דרכים לשמירה על נפש בריאה ואחת מהן היא ללכת לעיסוי מפנק לעיתים קרובות יותר. 


עיסוי טוב מפחית מתחים נפשיים כמו כן משרה עלינו תחושת רוגע נעימה ושלווה.
על מנת לשמור על גוף בריא בין היתר מומלץ לאכול יותר בריא, לעשות פעילות גופנית, כמה שפחות לקחת ללב או להילחץ וכמובן הכי חשוב זה להימנע מסטרס המיותר ותמיד להשתדל לחשוב מחשבות חיוביות ושמחות. 

אנו חיים בעידן שרוב העבודות הן משרדיות, מהבית או מבית עסק.רוב שעות היום אנו  נמצאים במצב ישיבה ממושכת או עמידה מרובה. 

יש לכך השלכות רבות, מסאז’ בקליניקה פרטית זה בדיוק מה שנחוץ כדי להרפות את השרירים ואת כל המתח והסטרס של חיי היום יום.

המרכז לעיסוי תאילנדי בן יהודה 49 תל אביב. ספא תאילנדי המציע כל סוגי העיסויים חבילות שונות המתאימים לכולם מבוצעים על ידי מטפלות מקצועיות באווירה קסומה של תאילנד.. אז בקרו אותנו שנוכל יחד להקל על השגרה היומיומית הלא פשוטה על ידי עיסוי מפנק לגוף שישאיר חותם ישר על הנפש. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *