חיפושים בלי סוף אחר העיסוי המושלם לא נגמרים לעולם, יחד עם זאת כמעט כלום כבר יודעים שתאילנד היא המקום האמיתי לקבל פינוקים בכל מה שקשור למסאז איכותי ונהדר.  כיום על מנת להנות מעיסוי שמנים אמיתי לא חייבים לעלות על טיסה עד תאילנד הרחוקה. במרכז תל אביב תוכלו למצוא קליניקה לעיסוי תאילנדי המעניקה מגוון רחב של טיפולים ועיסויים אותנטיים ומקצועיים באווירה תאילנדית מסורתית שאין לה מתחרים. 

עיסוי מפנק לנפש

בטוח שיוצא לכולנו לחשוב הרבה מאוד פעמים לאן כדאי לצאת על מנת לנקות את הראש? היכן ניתן לבלות זמן איכות אמיתי עם הקרובים שלנו? במציאות היומיומית בה אנחנו חיים, נורא חשוב למצוא זמן ומקום להנות עם אנשים אהובים או אפילו רק עם עצמנו להטעין מצברים. 

אז אחרי שחשבנו מה אנחנו רוצים לעשות הסופ”ש והתשובה היא כה פשוטה! לקבוע תור לטיפול זוגי / קבוצתי/ או יחיד, להזמין עיסוי שמנים / עיסוי רגליים או כתפיים זה יהיה זמן איכות הכי טוב שתוכלו להציע לעצמכם או כמתנה הכי טובה שתוכל לתת לאנשים שיקרים לכם ללב, זה הזמן המושלם שאפשר להירגע, להתפנק ואפילו לקבל הסתכלות שונה על החיים באמצעות שחרור הגוף ואיזון זרימת האנרגיה החיובית בגוף. 

גופו ובריאותו של  האדם מושפעים ישירות ממצב נפשו, עיסוים מרגיעים  יעניקן לנפש בדיוק מה שהיא זקוקה כדי שתוכל “לתחזק” את הגוף, אז מסאג אמיתי הוא בהחלט לא רק פיזי. 

איך ניתן למצוא בקלות טיפולים באינטרנט?

בימינו הכי קל ופשוט למצוא ברשת מה שאנחנו מחפשים זה לא דורש שום מאמץ או קושי, נכנסים לגוגל ומקלידים מה שחשקה נפשנו גם אם ההקלדה לא נכונה המערכת תדע לקרוא ולהבין בדיוק מה שאנחנו מחפשים. 

כאשר יושבים לחפש עיסוים קיימות המון וריאציות של מילים אבל נשמעות ממש אותו הדבר.

שילוב המילים כגון מסאג תאילנדי ,מסג תאילנדי, טאי מסאז ועוד.

המרכז לעיסוי תאילנדי הוא קליניקת עיסוי על טהרת שיטת העיסוי התאילנדית, הספא נמצא בלב תל אביב ובו תוכלו למצוא חבילות עיסויים וטיפולים בדיוק כמו בתאילנד ללא צורך בדרכון. 

מגוון עיסויים וטיפולים

כולנו מודעים לעובדה כי אורח החיים בעולם המודרני הוא מאוד לחוץ ואינטנסיבי. מידי פעם אנו פשוט מחוייבים לדעת לעשות הפסקה לרגע לתת מנוחה לגוף ולנפש גם בלי לחגוג איזה אירוע מיוחד בחיים שלנו, לשם כך נפתחו יותר ויותר מכוני ספא, ניתן לקבל טיפולים לספק לנו את רגעי האתנחתא האלה. כולנו רוצים לבחור את הספא הטוב ביותר ולדעת כי חוות הדעת של ספא טובות ומומלצות.

רפלקסולוגיה / עיסוי כפות רגליים – ברפואה אלטרנטיבית קיימות מספר רב של שיטות אבחון. רפלקסולוגיה על ידי לחיצות ומגע בנקודות מסוימות בכף הרגל ניתן לאבחן ולטפל בבעיות שונות.

עיסוי כפות רגליים היא שיטה שמתרכזת בכפות הרגליים וגם בחלק התחתון של הרגליים בין היתר בשביל לאזן את זרימת הדם בגוף, הפחתת לחץ הדם ועוד הרבה מאוד סגולות מרפא.
עיסוי כף רגל על פי השיטה התאילנדית נעשה גם באמצעות שימוש באביזרים נוספים שנותנים ערך מוסף לדוגמא מקל עיסוי בעזרתו מבצעים לחיצות בנקודות אסטרטגיות.

עיסוי תאילנדי – עיסוי תאילנדי היא שיטת עיסוי קדומה שמקורה מהרפואה הסינית העתיקה ונזירים בודהיסטים.

באמצעות הפעלת לחיצות ומתיחות בנקודות מגע אסטרטגיות של המטופל חל שיפור של האנרגיה בגוף והרפיית השרירים התפוסים.
בתאילנד נחשבת שיטה זו מובילה בתחום המסאזים ונקראת גם “עיסוי יוגה” בזכות התרגילים והתנוחות שמזכירות את התנוחות שמבצעים ביוגה. 

עיסוי גב – כתפיים – עיסוי ע”י סחיטה ולחיצה של אזורים בפלג הגוף העליון במטרה להרפות, להרגיע ולשחרר את השרירים. שרירי הגב צוואר כתפיים הם שרירים סמוכים זה לזה ומשפיעים אחד על השני עד לגב התחתון, אם אתם סובלים בכאבי גב תחתון ייתכן שמקורו בכלל בכתפיים ובצוואר. לכן טיפול קצר בטכניקות מסורתיות על ידי מעסות מקצועיות ישחרר את הכאב וגם את הנפש. לשריון טיפול גב כתפיים.

המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לקחת פסק זמן מהשגרה ולחזור לתאילנד בלב תל אביב ע”י צוות מטפלות תאילנדיות מקצועיות שיספקו לגוף ולנפש שלכם הרגשה של תאילנד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *