בעידן המודרני אורח החיים לחוץ ואינטנסיבי מאוד. לכן אנו חייבים לדעת מידי פעם לעצור על מנת לנשום ולעשות איזה הפסקה בשביל לצבור כוחות חדשים לצאת אל הקרב של חיי היום יום בשגרה הלא פשוטה שלא יווצר חוסר איזון בין הגוף כולו לנפש ולהפך. 

טכניקת טיפול בין העתיקות בעולם היא ללא ספק העיסוי. 

עוד בעת העתיקה במזרח התיכון ועד למזרח הרחוק עשו שימושים רבים בסגולות הטיפוליות של העיסוי, עיסוי בכפות הרגליים מהווה חלק חשוב ואף בלתי נפרד ממסורת זו בתרבויות הנ”ל. מאז אותם הימים ועד לעת החדשה עושים שימוש רחב באותן טכניקות מסורתיות שעוברות בירושה דורות שלמים.

אין כל סיבה שלא נוכל לאמץ את הגישה הזו וליהנות מהיתרונות של טיפולי פוט מסאז שיקלו לנו על החיים ויתנו לנו רגעים של שקט ורוגע בחיים. 

מה מיוחד בעיסוי כף הרגל?

כפות הרגליים הן הגפיים שעובדות הכי הרבה והכי קשה במהלך שעות היום או בכללי במהלך החיים.
מכיוון שאנו עושים ברגליים שלנו שימוש בתדירות גבוהה, ראוי וחשוב שניתן להם גם יחס מועדף וחלילה לא נזניח.

באמצעות הפעלת לחיצות ומתיחות בנקודות אסטרטגיות באזורים מסוימים המטופל יחוש שיפור רב באנרגיה של הנפש והרפיית השרירים בכפות הרגליים עצמן שתשפיע על כל הגוף גם יחד .

המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לקחת פסק זמן מהשגרה יחד עם צוות מטפלות תאילנדיות מקצועיות שיספקו לגוף ולנפש שלכם הרגשה של תאילנד והכי חשוב הפוגה ורוגע!

מה היא בעצם רפלקסולוגיה?

המנוח לקוח מהמילה “Reflection” שפירושה היא השתקפות ורפלקס.

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול אשר נעשית על ידי לחיצות באזורים שונים שיוצרת תגובת שרשרת של שרירים בכל הגוף, אותן הלחיצות גורמות להפרשת אדרנלין לתוך מחזור הדם.

טיפולי רפלקסולוגיה דרך כפות הרגליים נעשתה כבר בעת העתיקה במצרים הקדומה, בסין והודו. 

המושג עצמו הומצא כבר בשנות החמישים למאה הקודמת על ידי יוניס אינגהם.

הטיפול הרפלקסולוגי מסייע גם במקרים של הפחתת לחץ הדם, בעיות במערכת העיכול, זיהוי של מחלת הסוכרת, זיהוי דלקת אוזנים ובעיות קרדיולוגית , טיפולים בהתקררות, סיוע ביציבת הגוף, הקלה של בעיות נשימה, שיפור זרימת הדם לכל חלקי הגוף, וכמובן שיפור מצב הרוח ואנרגיית הגוף והנפש ועוד סגולות רבות שניתן לכתוב עליהן ללא סוף.

איך מגשימים את כל הטוב הזה? 

בימינו ניתן להזמין בקלות ויעילות עיסוי כפות רגליים תאילנדי ורפסלוגיה מקצועיים ללא שום צורך לעלות על מטוס לכיוון המזרח הרחוק.

המרכז לעיסוי תאילנדי בתל אביב  הינו המרכז הגדול בישראל לעיסויים תאילנדיים מסורתיים מכל הסוגים.

המרכז מעמיד לרשות הלקוחות צוות מטפלות מנוסות ומקצועיות, כולן תאילנדיות מוסמכות בעלות ניסיון שעברו הכשרה מקצועית. המקום מעוצב בסגנון תאילנדי אותנטי באווירת רוגע מושלמת הכי קרוב למקור אפילו אף יותר עם כניסתכם לקליניקה מיד תרגישו שאתם בתאילנד כולל הריחות! 

כל סוגי טיפולים ומסאז’ים במקום אחד, יספקו לכם את החוויה המושלמת ומרגיעה בתוך כל הלחץ שכולנו נמצאים ביום יום, בפעולה אחת פשוטה לחפש בגוגל: “עיסויים במרכז” או “מסאז במרכז” ולהזמין כבר היום מקום לאחד ממגוון הטיפולים במרכז לעיסוי תאילנדי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *