לכל מי שבטוח כי תל אביב היא עיר ללא הפסקה, יש לנו חדשות בשבילכם!
המרכז לעיסוי תאילנדי הוא המקום המושלם לעשות בו הפסקה, להטעין מצברים להמשך תפקוד תקין. 

עיסוי במרכז לעיסוי תאילנדי מעניק טיפול מעולם הרפואה המשלימה ואלטרנטיבית הכוללת שימוש במגע כדי לתפעל את הרקמות הרכות של הגוף. המטפלות משתמשות במגוון טכניקות, כולל ליטוף, לישה והפעלת לחץ, כדי לתמרן את השרירים, גידים ורקמות רכות אחרות בגוף. 

בעולם העיסויים ישנם מגוון רחב של סוגי טיפול, אילו הכי מומלצים? מתי כדאי לעשות טיפול? הבלוג הזה בשבילכם. 

סוגי עיסוי מומלצים

עיסוי תאילנדי הוא סוג של עיסוי שמקורו בתאילנד. זה כרוך בשימוש בידיים, במרפקים וברגליים כדי להפעיל לחץ על הגוף בסדרה של תנועות זורמות. העיסוי מבוצע בדרך כלל על מחצלת על הרצפה, כאשר הלקוח לובש בגדים רפויים ונוחים. 

לעיסוי תאילנדי מספר יתרונות, כולל הפחתת מתח שרירים, שיפור זרימת הדם וקידום הרפיה. עיסוי תאילנדי נעשה בדרך כלל עם הידיים של המטפל, אך הוא עשוי לכלול גם שימוש בכפות הרגליים, המרפקים והברכיים כדי להפעיל לחץ על אזורים ספציפיים בגוף.

עיסוי תאילנדי ידוע בשימוש שלו בדחיסה קצבית, גיוס מפרקים ומתיחות מסייעות כדי לעזור להרגיע ולהמריץ את הגוף. להזמנת עיסוי תאילנדי לחץ כאן 

עיסוי שמנים עיסוי שמנים הוא אחד הטיפולים הפופולרים והנעימים שקיימים בעולם הרפואה המשלימה, מלבד העובדה שהוא באמת עיסוי מפנק הוא תורם רבות לתחושת האיזון והרפיית מתחים. העיסוי ממריץ את זרימת הדם בגוף , מסלק רעלים מהשרירים ומסייע לדרכי הנשימה. כמו כן העיסוי מאפשר גמישות של כל הגוף מכף רגל ועד ראש: גב, שכמות, צוואר, כתפיים ורגליים. השיטה נקראת ארומתרפיה שפירושה ריפוי באמצעות ריח ומתבססת על שמנים אתריים בעלי תכונות נוגדי דלקת, אנטי פטרייתיות ואנטי ויראליות. להזמנת עיסוי שמנים מקצועי לחץ כאן 

עיסוי גב כתפיים יכול להיות דרך מרגיעה וטיפולית להקלה על מתחים וכאבי שרירים באזורי הכתפיים והגב. עיסוי פלג הגוף העליון מתחיל בחימום השרירים בתנועות עדינות של לישה. המעסה משתמש באצבעות ובעקבים של כפות הידיים כדי להפעיל לחץ על נקודות טריגר ספציפיות בכתפיים והגב העליון.

בזמן הטיפול המעסה נמצא בקשר רציף עם המטופל כדי לוודא שאכן הוא נמצא במצב נוח והלחץ לא גדול מידי או האם ישנם מקומות בהם המטופל ירצה להימנע במגע.

עיסוי כפות רגליים היא שיטת עיסוי שמתמקדת בפלג הגוף התחתון בין היתר בשביל לאזן את זרימת הדם בגוף, הפחתת לחץ הדם ועוד הרבה מאוד סגולות מרפא.
עיסוי כף רגל על פי השיטה התאילנדית נעשה גם באמצעות שימוש באביזרים נוספים שנותנים ערך מוסף לדוגמא מקל עיסוי בעזרתו מבצעים לחיצות בנקודות אסטרטגיות. להזמנת עיסוי במרכז תל אביב לחץ כאן

מתי כדאי לעשות עיסוי?

לא חייב לחכות רק שהגוף מאותת לנו שהגיע הזמן לקצת מנוחה, או שאחד השרירים בגוף נתפס לנו בגלל תנועה לא נכונה או ישיבה ועמידה ממושכת בזמן העבודה.
עיסוי הוא אחרי הכל גם חוויה! לקחת את בת הזוג לבילוי מפנק בתל אביב יכול להיות גם הדייט המושלם ובטוח שיעלה פחות מטיסה לתאילנד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *