מסאג היא צורת טיפול פופולרית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשים להירגע, להפחית כאבים ומתחים ולשפר את הבריאות והרווחה הכללית. אחד מסגנונות העיסוי המבוקשים ביותר הוא עיסוי תאילנדי, צורת עיסוי ייחודית שמקורה בתאילנד לפני למעלה מ-2,500 שנה. אחד המקומות הטובים ביותר לחוות עיסוי תאילנדי הוא במרכז לעיסוי תאילנדי בוגרשוב תל אביב.

עיסוי תאילנדי הוא עיסוי גוף מלא כאשר המטפל משתמש בידיים, ברגליים, במרפקים ובברכיים כדי להפעיל לחץ על נקודות אסטרטגיות, תוך עבודה על השרירים, הגידים וקווי האנרגיה של הגוף. זה שונה מעיסוי סטנדרטי, העיסוי התאילנדי נעשה עם הלקוח בלבוש מלא, ומתמקד יותר במתיחות ובתנוחות דמויות יוגה.

מה אנחנו מציעים?

המרכז לעיסוי תאילנדי עיסוי תאילנדי מציע שירותי עיסוי תאילנדי מסורתי, עם מטפלים בעלי הכשרה גבוהה ומיומנות בתרגול ריפוי עתיק זה. אנו עובדים עם לקוחות כדי להתאים את העיסוי לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלהם, ומבטיחים שכל עיסוי יהיה מותאם אישית ואפקטיבי באמת. הספא מספק גם סביבה נוחה ונקייה עבור הלקוחות.

בנוסף לעיסוי התאילנדי המסורתי, העיסוי התאילנדי בוגרשוב תל אביב מציע גם מגוון עיסויים ושירותים נוספים כגון עיסוי שמנים, עיסוי גב כתפיים ורפלקסולוגיה. עיסוי שמנים המבוסס על שמנים אתריים משפיע על מערכת העצבים, העיכול, הנשימה והשרירים זה בדיוק כל מה שאנחנו צריכים. מלבד כל היתרונות שציינו ,עיסוי שמנים מסייע גם להרגעה, שחרור אנדורפינים ושיפור בשינה.

רפלקסולוגיה היא שירות נוסף המוצע בדרך כלל במרכז לעיסוי תאילנדי.  סוג זה של עיסוי מתמקד בכפות הרגליים, בשביל לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ושיפור זרימת הדם, הפחתת לחץ הדם וסיוע ביציבה ועוד הרבה מאוד סגולות מרפא. עיסוי כף רגל על פי השיטה התאילנדית נעשה גם באמצעות שימוש באביזרים נוספים שנותנים ערך מוסף לדוגמא מקל עיסוי בעזרתו מבצעים לחיצות בנקודות אסטרטגיות

טיפול נוסף שאנו מציעים הוא עיסוי גב כתפיים – ע”י סחיטה ולחיצה של אזורים בפלג הגוף העליון במטרה להרפות את השרירים , להרגיע ולשחרר אותם. שרירי הגב צוואר כתפיים הם שרירים סמוכים זה לזה ומשפיעים אחד על השני עד לגב התחתון, אם אתם סובלים בכאבי גב תחתון ייתכן שמקורו בכלל בכתפיים ובצוואר. לכן טיפול קצר בטכניקות מסורתיות על ידי מעסות מקצועיות ישחרר את הכאב וגם את הנפש. 

איפה אפשר למצוא?

אם אתם מחפשים חווית עיסוי מרעננת ומרגיעה עם אווירה קסומה ואוטנטית , חפשו בגוגל: “מסאג תאילנדי בוגרשוב תל אביב”, הזמינו מקום לאחד הטיפולים ומיד תרגישו בתאילנד! 

בין אם אתם מחפשים עיסוי להפחית מתח ומתחים, לשפר את גמישות וטווחי התנועה לכל הגוף, עיסוי משולב או פשוט לפנק את עצמכם, יש לנו מה להציע. אז למה לחכות? הזמינו תור עוד היום ותחוו את היתרונות הרבים של עיסוי תאילנדי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו רעיון אדיר

חבילות / חבילות מתנה

עכשיו במרכז לעיסוי תאילנדי תל אביב, ניתן לרכוש כרטיסי מתנה על פי סכום או על פי סוג טיפול ממגוון רחב של הטיפולים!