עיסוי תאילנדי הוא חלק מהותי מהתרבות התאילנדית. זה קיים כבר זמן מה, יותר מ-2,500 שנה ליתר דיוק, והאגדה מספרת שהטכניקה הומצאה על ידי לא אחר מאשר הרופא לבודהה עצמו. כמו התחלות מפוארות, זה טוב!

עיסוי תאילנדי הוא אמנות עתיקה שעדיין נהוגה בימינו. כאשר היא נעשית בזהירות, היא יכולה לרפא פציעות ואפילו להצעיר את הגוף. אולם, אם מבצעים את הטכניקה ללא ידע מקצועי זה אף יכול להזיק! בבלוג הבא נגלה איך אתם יכולים להפיק את המיטב מהחוויה הכל כך מיוחדת של התרבות התאילנדית

מה מייחד את העיסוי התאילנדי?

אם תלכו לעיסוי במערב תוכלו לצפות לחוויה מרגיעה הכוללת שמנים ריחניים, מוזיקה מרגיעה וידיים עדינות. מסאז תאילנדי הוא קצת שונה! אין שמן מעורב ובמקום לשפשף ולעסות את השרירים, הגוף מועבר למגוון תנוחות ומתיחות תוך שימוש בכוח הידיים של המתרגלים ומשקל גופם.

אם אתם חובבי יוגה, זה עשוי להרגיש מוכר, מכיוון שרבות מהתנוחות המשמשות בעיסוי תאילנדי דומות מאוד לכמה מתנוחות היוגה הפופולריות ביותר. הרעיון הוא לשחרר את זרימת האנרגיה מסביב לגוף ועל כל אחד מ-10 קווי האנרגיה, עובדים בתורם.

למה לצפות בפעם הראשונה?

כשאתם בוחרים את העיסוי התאילנדי הראשון שלכם. שאלו סביב להמלצות ושוחחו עם המטפלים כדי לקבל מושג על הסגנון והטכניקה שלהם. באופן אידיאלי, תוכלו לערוך ייעוץ לגבי בריאותכם לפני תחילת העיסוי, כדי לוודא שהמעסה שלכם מודעים לפציעות קיימות או לנקודות כואבות וכדי לאפשר לכם להפיק תועלת מרבית מהחוויה. 

כשמגיע הזמן להתחיל, אל תתפשטו! עיסויים תאילנדיים מתבצעים בלבוש מלא שכן הטיפול עוסק יותר בתנועת גוף מאשר בעיסוי שרירים. ודאו שאתם לובשים משהו קל ולא מגביל ואתם תהיו בסדר. המטפל שלכם יתחיל ברצף קצבי של לישה, מתיחה ויישור מחדש. זה לא אמור להיות כואב, אבל מדי פעם אתם עלולים להיתקל בתמרון לא נוח במיוחד. רק זכרו את הביטוי “באו-באו” אם אתה רוצים שהם יקלו קצת! היתרונות הם אינסופיים!

עיסוי תאילנדי משפר זרימת דם טובה יותר בכל חלקי הגוף, עלייה בגמישות ומינון גבוה של שקט נפשי. עיסוי טוב דומה למפגש של מדיטציה ואנשים רבים מדווחים על דפוסי שינה טובים יותר בימים שלאחר הטיפול.

המקומות הטובים ביותר לקבל עיסוי תאילנדי

בתאילנד ניתן לקבל עיסוי תאילנדי כמעט בכל מקום, בישראל ובתל אביב בפרט במיוחד בשנים האחרונות קמות יותר ויותר קליניקות פרטיות המעניקות עיסוי תאילנדי איכותי, אבל כפי שהצענו קודם לכן, הקפידו לשאול בסביבה כדי למצוא מקום בעל מוניטין. אנו ממליצים לקרוא ביקורות ולבחור קליניקה מוכרת ובעלת ניסיון מקצועי.

תאי מסאז’ סנטר  – ספא תאילנדי בתל אביב הינו המרכז לעיסוי תאילנדי הגדול בישראל ומציע 

מגוון טיפולים על טהרת המסורת התאילנדית בין היתר כמובן מסאג’ תאילנדי אותנטי מצוות מעסות מיומנות ומקצועיות שיוכלו לתת לכם ממש הרגשה של תאילנד ויותר מזה את החוויה הכל כך עוצמתית הזו. לקביעת טיפול לחצו כאן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *