כשאתם חושבים על תאילנד, מה עולה לכם בראש? התשובה היא בדרך כלל שילוב של חופים מדהימים, שמש חמימה, וכמובן, העיסויים התאילנדיים המפורסמים בעולם. 

במשך שנים אנשים נוסעים לתאילנד כדי לחוות את העיסויים המסורתיים וטיפולי הספא שהם לא רק מרגיעים אלא גם מציעים יתרונות בריאותיים רבים. עם זאת, מה אם הייתם יכולים לקבל פיסה מתאילנד ממש בלב תל אביב?

למרבה המזל, אתם לא צריך ללכת עד תאילנד כדי לחוות את הקסם של עיסויים תאילנדים וספא. תל אביב היא ביתם של מספר הולך וגדל של מרכזי עיסוי וספא תאילנדי, המציעים מפלט מושלם מהמולת העיר.

מביאים את תאילנד ללב העיר

עיסוי תאילנדי הוא סוג פופולרי של טיפול עיסוי שמקורו בתאילנד לפני למעלה מ-2,500 שנה. התרגול מבוסס על עקרונות איורוודה וסינית הודית עתיקה, והוא כולל מניפולציה של קווי האנרגיה ונקודות הלחץ של הגוף כדי להפיג מתחים ולשפר את הרווחה הכללית. הטכניקות המשמשות בעיסויים תאילנדיים נועדו לשפר את זרימת הדם, להגביר את הגמישות ולשחרר אנרגיה חסומה, וכתוצאה מכך לתחושה של הרפיה עמוקה והתחדשות.

אז למה אתם יכול לצפות כאשר אתה מזמינים עיסוי תאילנדי בתל אביב? בראש ובראשונה, אתם יכולים לצפות להיות מועברים לסביבה שלווה ושלווה, עם מוזיקה מרגיעה וריחות ארומטיים. רוב מרכזי העיסוי התאילנדי בתל אביב שואפים ליצור אווירה שלווה המאפשרת לכם להירגע.

עם ההגעה, בדרך כלל תתבקשו להחליף לבגדים רפויים, כמו מכנסיים נוחים וחולצת טריקו. עיסויים תאילנדים מבוצעים בדרך כלל על מחצלת על הרצפה, ולא על שולחן עיסוי, לכן לבוש נוח הוא חיוני.

העיסוי עצמו הוא חוויה לכל הגוף הכוללת שילוב של מתיחות עדינות ועיסוי רקמות עמוק. המעסה עושה שימוש בידיים, במרפקים, בברכיים וברגליים כדי להפעיל לחץ על אזורים ספציפיים בגוף, כולל הגב, הכתפיים, הידיים, הרגליים והרגליים. הלחץ המופעל במהלך עיסוי תאילנדי יכול לנוע בין עדין בינוני לחזק, בהתאם להעדפה שלכם.

אחד ההיבטים הייחודיים של עיסוי תאילנדי הוא שהם כרוכים במתיחה רבה. המעסה שלכם תבצע סדרה של מתיחות דמויות יוגה, שיעזור לשפר את הגמישות וטווח התנועה שלכם. המתיחות בשילוב עם טכניקות העיסוי יכולות גם לעזור להפיג מתחים בשרירים ובמפרקים, ולקדם תחושת רגיעה גדולה יותר.

למה יש לצפות לאחר העיסוי? 

לאחר העיסוי שלכם, אתם יכולים לצפות להרגיש רגועים ומחודשים. אנשים רבים מדווחים על תחושת אנרגיה רבה יותר ופחות לחוצה לאחר עיסוי תאילנדי. חלקם אפילו מתארים תחושה כאילו יש להם תחושה מחודשת של בהירות ומיקוד.

אז איך זה מרגיש שיש את תאילנד בלב תל אביב? במילים פשוטות, זה מרגיש כמו פיסה קטנה של גן עדן. בין אם אתם מחפשים לברוח מהלחצים של חיי היומיום, להקל על כאבים כרוניים, או פשוט לפנק את עצמכם ביום ספא מרגיע, מסאז בתל אביב הוא הדרך המושלמת לעשות זאת.

מסאז בשבת, האמנם? 

עם הפופולריות הגוברת של עיסויים וספא תאילנדים בתל אביב, קל מתמיד לחוות את היתרונות של תרגול ריפוי עתיק זה. בין אם אתם תושבים מקומיים או מבקרים בעיר, יש הרבה אפשרויות לבחירה בכל הנוגע לעיסויים וספא תאילנדים גם בשבת!

העיר תל אביב היא בהחלט העיר ללא הפסקה בכל ימות השבוע, זאת הסיבה כי המרכז לעיסוי תאילנדי מעמיד צוות מעסות מיומנות ומקצועיות על מנת לענות על הביקוש לחיפוש הפופולרי  “מסאז תל אביב שבת”, אז כן, אנחנו פתוחים גם בשבת לכל מי שמחפש חוויה אותנטית ביום המנוחה של השבוע.
לקביעת טיפולים במרכז לעיסוי תאילנדי בתל אביב לחצו כאן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *