כפי ששמתם לב, אצלנו במרכז לעיסוי תאילנדי בתל אביב, אנו מציעים כמה סוגי טיפולים. אם אתם מתלבטים בין עיסוי תאילנדי מסורתי לעיסוי עם שמנים, אנחנו כאן כדי לחדד לכם את ההבדלים ולסייע לכם להחליט איזה מהם יותר מתאים לכם. כמובן שלא חייבים לבחור תמיד רק אחד, תמיד ניתן לחזור אלינו כדי להתנסות בעיסוי נוסף. 

עיסוי תאילנדי – מסורת שצמחה מיוגה 

עיסוי תאילנדי היא שיטת ריפוי עתיקה שצמחה מידע רוחני מהמזרח הרחוק, עם השפעה חזקה של תורת היוגה ההודית. לפי תורת היוגה, ישנם בגוף צ’אקרות, נקודות אנרגיה חשובות שחסימה שלהן עלולה ליצור בעיות ומחלות. במהלך עיסוי תאילנדי מסורתי, המטפל מפעיל לחץ על אותן נקודות כדי לשחרר את האנרגיה לאורך הקווים המחברים בין הצ’אקרות, הקרויים מרידיאנים. זוהי בין השאר הסיבה מדוע עיסוי תאילנדי הינו פעיל יותר מעיסוי מערבי – הוא דורש מהמטפל להפעיל יותר כוח על הגוף כדי לשחרר מתחים בתוכו. 

במהלך הטיפול המטופל אינו צריך להתפשט אלא נשאר לבוש, בעודו שוכב על מחלצת, המטפל משתמש בידיים, ברגליים , במרפקים ובברכיים שלו כדי להפעיל לחץ על נקודות הצ’אקרה, תוך עבודת מתיחה של השרירים, הגידים וקווי האנרגיה של הגוף.

עיסוי שמנים  – ידע מערבי יחד עם מסורת מזרחית

בעוד בעיסוי תאילנדי מסורתי לא נעשה שימוש בשמנים, עם השנים התפתח שילוב בין טכניקה זו לטכניקה המערבית, העיסוי בשמנים. בעוד שניתן לערוך עיסוי שמנים על מחלצת כמו השיטה המסורתית, גם ניתן לערוך עיסוי כזה על מיטת מסאג’. שיטה זו עדינה יותר מבחינת המגע המופעל על המטופל וכמובן דורשת חשיפה מסוימת של הגוף כדי שניתן יהיה להשתמש בשמן עליו, ולפיכך נערך בחדרים סגורים בלבד בהם פרטיות המטופלים נשמרת. עיסוי שמנים עושה שימוש בתכונות המרפאות של השמנים, המסייעים לתחושת רוגע, רעננות ושלווה. 

האחד ממריץ ומרפא, השני מרגיע ומשחרר

כשמשווים אותם אחד מול השני, ניתן לראות שהמטרות השונות של כל סוג עיסוי יוצר את ההבדלים בינם. העיסוי התאילנדי המסורתי בא להמריץ את הגוף ולעודד אותו לזרז תהליכי ריפוי, ולפיכך הוא יותר דינמי והמגע בו יכול להיות לפעמים חזק. לעומת זאת עיסוי שמנים בא לסייע לגוף להירגע, לאפשר לו להכנס למצב דמוי מדיטציה שבו המחשבה פנויה ואין דאגות המפריעות להשתחרר. לפיכך הוא יותר רגוע, מפנק וכולל רק מגע קל על הרקמות. 

קבעו תור עכשיו לעיסוי בתל אביב

מעכשיו לא צריך לטוס לתאילנד כדי להנות מיתרונותיהם של עיסויים תאילנדיים, עם או בלי שמנים. צוות מקצועי של מעסים תאילנדים נמצאים ממש כאן, ברחוב בן יהודה שבתל אביב, כדי שתוכלו לחוות עיסוי שיחזיר אתכם הביתה כמו חדשים. ניתן לקבוע תור לעיסוי האורך בין שעה, שעה ורבע, שעה וחצי ועד לשעתיים. לקביעת תור לעיסוי עוד היום, צרו קשר כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו רעיון אדיר

חבילות / חבילות מתנה

עכשיו במרכז לעיסוי תאילנדי תל אביב, ניתן לרכוש כרטיסי מתנה על פי סכום או על פי סוג טיפול ממגוון רחב של הטיפולים!