מתלבטים בין עיסוי תאילנדי ובין עיסוי כפות רגליים? כואבות לכם הידיים אבל סובלים גם מכאב ראש? לא מצליחים להחליט אם בא לכם טיפול ארוך ויסודי או טיפול קצר וממוקד? מעכשיו לא צריך להתפשר לגבי בחירה בין טיפולים שונים וניתן לשלבם, להלן כמה חבילות מומלצות הזמינות באתרנו:

ידע תאילנדי מסורתי יחד עם טכניקות רפלקסולוגיה מערביות

עיסוי כל הגוף + רגליים – החבילה משלבת עיסוי תאילנדי מסורתי, יחד עם מסאג’ בכפות הרגליים בטכניקה רפלקסולוגית. ניתן לבחור בין טיפול של שעה לשעה וחצי. עיסוי הגוף נעשה בטכניקה תאילנדית מסורתית כשאתם בלבוש מלא. מטרת העיסוי התאילנדי הוא למתוח ולהרפות את הגוף, תוך כדי הפעלת לחץ על נקודות מרכזיות בו. 

עיסוי לרגליים נעשה בטכניקה משולבת, הכוללת עיסוי כפות הרגליים באמצעות האגודל, האצבע והאצבע האמצעית יחד עם שימוש באביזרים מעולם הרפלקסולוגיה כמו מקל לסיוע ביצוע לחיצות. בטיפול כזה ניתן גם לבחור בשילוב של טיפול גוף עם שמנים ארומטיים. 

למי שעבורו טיפול של שעה וחצי או יותר לוקח זמן ארוך מדי, או מעוניין בשילוב אחר של טיפולים מעולם הרפלקסולוגיה, ישנה אופציה לשלב טיפולים קצרים יותר  כמו עיסוי רגליים עם עיסוי ידיים, עיסוי רגליים עם עיסוי ראש, או עיסוי ראש עם ידיים

על פי שיטת הרפלקסולוגיה עיסוי ידיים יעיל להפגת מתח, כאב ואף לעודד ריפוי, כאשר גב כף היד משקף את הצד האחורי של הגוף בעוד פנים כף היד משקף את החלק הקדמי. עיסוי ראש לעומת זאת משמש כדרך להרגעה ולהמרצת כלי הדם באזור הקרקפת, והוא יכול גם לסייע להפחתת כאבי מחזור וכאבי גב, ולאזן מערכות הורמונליות בגוף. 

אפשרות אחרת לחבילת טיפולי עיסוי, היא לשלב עיסוי גב וכתפיים עם טיפול אחר, למשל יחד עם עיסוי ראש – כלומר עיסוי של כל החלק העליון של הגוף. ניתן לקבל עיסוי בכתפיים בלבד יחד עם הראש. עיסוי הגב והכתפיים מסייע לשחרור מתחים, מחזק את היציבה ומסדיר את הנשימה. 

אם אתם חושקים בחוויה מלאה יותר, מומלץ עבורכם עיסוי כל הגוף יחד עם עיסוי ראש. בסיום עיסוי זה וודאי תרגישו רעננים ונמרצים יותר כיוון שהוא עובד על כל חלקי הגוף. ניתן גם לרכוש טיפולים יחידניים בצורת חבילה על מנת להעביר אותם במתנה לאדם אותו אתם מעוניינים לפנק, כפי שניתן לעשות גם עם כל החבילות שפורטו כאן. 

לסיכום, המרכז לעיסוי תאילנדי, מציע מגוון חבילות המשלבות עיסויים בטכניקות שונות, הנותנים מענה לכל צורך שלכם. בין אם אתם מעוניינים בעיסוי ממוקד בחלקי גוף שונים, או חוויה הוליסטית הכוללת טיפול בכל איברי הגוף, תוכלו למצוא אצלנו חבילה שתתאים לכם. לכל מי שרוצה להתנסות במגוון הטיפולים שלנו, הנכם מוזמנים ליצור קשר בהקדם ולקבוע תור במרכז שלנו בתל אביב. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *