בשפה העברית קיימות מעט מילים אשר יכולות להיות כתובות בשגיאות כתיב ובכל זאת זה יתקבל בהבנה ויסלח, אלו אותן מילים שנכתבות בהרבה וריאציות אך נשמעות בדיוק אותו דבר כאשר הן נאמרות בקול רם. צמד המילים מסאג תאילנדי או מסג תאילנדי הוא כנראה בין המילים היחידות עם הכי הרבה צורות כתיבה ורובן כנראה יהיה שגויות תחבירית.
במקרה של מסאג תאילנדי או אולי בכלל מסג תאילנדי זה בכלל לא משנה! במיוחד שמדובר במילה שהמשמעות שלה כל כך מעלה את המצב רוח! 

מסאג כדרך חיים

רבות דובר על ניהול אורח חיים בריא ועל ההשפעות של אורח חיים כזה בימינו, יש כאלו שלא מוותרים על ריצה או הליכה כל בוקר או לחילופין הליכה של שעה אחרי יום עבודה. במקביל גם שמירה על צריכת מזון מאוזנת . עד כה לא נשמע כיף במיוחד.

אך מה אם נאמר לכם שאפשר לנהל אורח חיים בריא וגם להנות מזה? עד כמה זה אפשרי? 

כנראה שנצטרך לעשות גיחה קצרה לתאילנד הרחוקה כדי לנסות להבין – תקראו לזה מסג תאילנדי או מסאג, מסז בתאילנד זו דרך חיים, עוד ועוד משפחות הפכו את המושג עיסויים במרכז חייהם ויש רבים לפני כל טיפול נושאים תפילה קטנה והפכו את העיסוק ממש למקצוע וגם נהנים ממנו.

אין כל סיבה שלא נוכל לאמץ את הגישה הזו וליהנות מהיתרונות של טיפול המסאג, קיימים הרבה מאוד סוגים של מסאג כמו עיסוי רקמות עמוק, טיפול כוסות רוח, עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי ועוד. 

בדרך כלל יופיעו רוב הקליניקות עיסויים במרכז הארץ באזור רמת גן, תל אביב אך כיום הולכות ממוקמות בכל רחבי הארץ.


בימינו מסג תאילנדי או כל מסג אחר הוא לא רק משהו מפנק או הזדמנות לחגוג יום נישואין או מתנה ליום הולדת. זה בהחלט הפך לצורך יש אפילו כאלה שהפכו זאת לדבר שבשגרה פעם או פעמיים בשבוע במיוחד אם הם עובדים בעבודה משרדית שרובה נעשית בישיבה או עבודה שרובה נעשית בעמידה – עיסוי של שעה או שעתיים בשבוע זה שובר שוויון ואף יכול להיות ממכר

מסג תאילנדי ומצב הרוח

ניתן להגיד בביטחון רב שהזמנים השתנו, יכול להיות שפעם באמת היה יותר קל.
דווקא המודרניזציה והקדמה הטכנולוגית הכניסה את כולנו בני האדם למרוץ אין סופי של “שיעבוד” המערכת. נדמה שהחיים היום פשוט דורשים מאיתנו יותר, אנחנו לא מסוגלים להתנתק “ומביאים” את העובדה הביתה, מה שמעלה את רמות העומס הנפשי שגם ככה יש עלינו.

אז כן, אפשר להגיד בבטחה כי פעם היה פחות זמן מסך בטלפון ופחות שעות עבודה, פחות מצבי חרדה וסטרס. אפשר להגיד גם כי הסתפקנו בהרבה פחות, או לפחות ההורים והסבים שלנו, הם לא טסו לחופשות בחול פעמיים בשנה ולא החליפו אייפון חדש כל שנה. וגם העבודה לא היתה משרדית בישיבה אלא עבודה בשדה או כפיים מה שלפחות יכול לעזור לכושר הגופני. פעם כנראה היה באמת יותר קל!

מחקרים רבים מוכיחים כי קיים קשר הדוק בין מצב נפשי לבין בריאות הגוף, שכן כאבי גוף בלתי מוסברים הצצים ללא הודעה מוקדמת נגרמים בעיקר מעומס נפשי לחץ חרדה וסטרס, מרוץ החיים המודרני אינו תורם למצב זה במהומה. אלא בדיוק ההיפך, הוא גורם לנדודי שינה – ההרגשה לא להירדם בלילה מחרדות מטורפות בגלל חובות, הפחד שאוחז בך כשאתה לא יודע איך תוכל לקנות אוכל למחרת במכולת כי החשבון כבר מעוקל, הרגשת חוסר האונים שלא טרפת מספיק את העולם ותמיד נמצאים במצב של חוסר.

כיום עיקר הטיפול וההתמודדות במצב רוח דיכאון וחרדה נעשה בעזרת תרופות שמקבלים ע”י מרשם פסיכיאטרים ופסיכולוגים. אך זו לא הדרך היחידה, קיימים עוד דרכים כדי להתמודד עם העומס הנפשי הגדול ללא צורך בנטילת כדורים וחומרים לגופנו וזה באמצעות עיסוי תאילנדי.

קיימים כמובן עוד הרבה מאוד סוגים של עיסויים שיכולים לסייע בהתמודדות במצבי לחץ מתמשכים מלווים בכאבי גוף ושרירים אך נשמח להכיר לכם את סגולות העיסוי התאילנדי.

מה זה בכלל מסג תאילנדי?

מסג תאילנדי הוא שיטת עיסוי שמגיע מעולם הרפואה המשלימה ומתבססת על פילוסופיות ברפואה הסינית ויש הטוענים שמקורו גם מהודו לאחר שהופץ על ידי נזירים בודהיסטים לפני אלפיים חמש מאות שנה במרחק הרחוק. ראה ויקיפדיה

עיסוי תאילנדי נקרא בתאילנד גם “יוגה פסיבי” או  “מסאג’ תאילנדי מסורתי” מהסיבה שהוא כולל שיטות מסורתיות היחודייות רק לתאילנד ונקרא כך בזכות התרגילים והתנוחות שמזכירות במעט את תרגול היוגה. את העיסוי מבצעים על מזרן על הרצפה כדי לנצל את משקלו של המעסה לביצוע התרגילים. 


על פי עקרונות השיטה לאורך הגוף קיימים “קווי אנרגיה” המכונים על פי הרפואה הסינית “מרידיאנים”  דרכם למעשה מקבל הגוף חום, זרימת דם תקינה. במהלך העיסוי המעסה מפעיל לחץ ומגע בנקודות אלו שהם בעלי רגישות מיוחדת במטרה לגרום לרפיון השרירים ושיפור רמות האנרגיה בגוף. תיתכן אי נוחות בעת עשיית מסג תאילנדי בגלל הלחיצות והמתיחות אך בסיום הטיפול חשים רעננות וקלילות כמו כן מסייע ומקל גם לכאבי ראש, כאבי גב נדודי שינה.

מסג תאילנדי ובריאות הגוף והנפש
לאחר עיסוי מקצועי תרגישו מיד את ההשפעה נמרצים ומלא חיוניות ממש כמו אדם חדש! אך כמו שציינו למעלה על השפעתה השיגרה המודרנית על בריאות הנפש והגוף לא יאחר היום שנחוש שוב את אותה הרגשה – כואבים, תפוסים ותרודים. לכן מומלץ להפוך זאת לחלק מהשגרה היומיומית. שיטת העיסוי המיוחדת המבוצעת על ידי צוות מטפלות מיומן ומקצועי תשמור לכם על רמות אנרגיה וחיוניות גבוהות גם בגוף וגם בנפש! 

לפני שאנחנו רצים ליטול תרופות מיותרות אפשר לנסות דרכים “ירוקות” יותר ובטח ובטח לא מזיקות.

לשריון עיסוי תאילנדי לחץ כאן

קצת עלינו

המרכז לעיסוי תאילנדי הינו המרכז הגדול והמוביל בישראל לעיסויים תאילנדים.
אנו מציעים קשת רחבה של עיסויים ע”י צוות מטפלים גדול ומיומן המתמחה בכל מגוון הטיפולים המסורתיים, מתמקדים בכל חלקי הגוף השונים כגון: ראש, צוואר, כתפיים , גב, ידיים, רגליים.
הקליניקה ממוקמת בלב ליבו הפועם של תל אביב ברחוב בן יהודה 49 פתוחים בכל ימות השבוע כולל שבת!


המקום מעוצב באווירה תאילנדית אותנטית כולל צוות המעסות כולן לבושות במדים המסורתיים של תאילנד כדי להמחיש עד כמה שניתן את ההרגשה כאשר נכנסים לספא תאילנדי בלב בנגקוק
הקטורת מוכנה, המוזיקה המרגיעה ברקע, האור מעומעם, השקט שכל כך מורגש – נשאר רק לקחת פסק זמן ולתת קצת לגוף בחזרה.

היכן ניתן למצוא? 

מה יותר כיף לקבל מסאג ממגוון של עיסויים במרכז לעיסוי תאילנדי?
לקבל עיסוי במרכז בתל אביב ממש כמו עיסוי עד הבית רק באווירה אותנטית ומידי מטפלות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

המרכז לעיסוי תאילנדי מזמין אתכם לחוויה מדהימה עיסוי מפנק ומקצועי שלא תשכחו. תוכלו לבחור מתוך כל סוגי העיסויים את העיסוי המתאים לכם ביותר
לשריון טיפול לחץ כאן

לא משנה איך תרצו לקרוא לזה אם זה מסאג’, מסאז או מסג תאילנדי אתם תגיעו לאותו מקום – וזה מה שחשוב באמת! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *